Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M
    lillafruluva skrev 2008-02-01 14:41:42 följande:
    Nej, det tycker jag faktiskt inte, är glad att vi har henne!!  Men det är ju nästan 6 år mellan de yngsta då.
    VAr det jobbigt att börja om igen?
  • Kajsa M
    lillafruluva skrev 2008-02-01 14:45:33 följande:
    Nej, jag tycker inte det alls. Det har helt klart varit värt det. Fast vi har inte haft några problem alls med henne, hon sover hela nätterna och är i stort sett alltid glad! De stora är jätteglada över henne också och vill alltid hjälpa till så det har flytit på lätt!Sugen??
    Ja det gäller ju att man får en smidig en då! TÄnka tt få ett kolikbarn. Huu!
    Nej jag är egentligen inte sugen, men tänker lite ifall ifall, "olyckor" kan ju hända...
  • Kajsa M
    jerka79 skrev 2008-02-01 15:53:32 följande:
    Kajsa M: Tack för bildvisningen igår Har nog mer eller mindre bestämt mig nu, det få bli Fado från Ikea
    Så bra att du unde bestämma dig! Tror det ärett bra val!
    LinaoMatilda skrev 2008-02-01 16:13:55 följande:
    Vad är det jag hör? Har du fått svar på var ditt illamående kommer från?
    Nej nej!
    juliah skrev 2008-02-01 16:20:37 följande:
    Kajsa, vi funderar på ett tredje barn. Mest maken i och för sig men jag är väl inte helt främmande inför tanken. Det är nog svårt att förutse hur det kan tänkas bli.Men en graviditet är väl riskfylld för dig eller minns jag fel?
    Då blir det nog en tredje hos er! Ni ska ju ändå bygga ut så småningom!
    Ja det är ju det! Jag måste ju i så fall ta sprutor varje dag under graviditeten! Riskerar ju fler blodproppar. Sista rådet jag fick av en barnmorska var att:
    -Du ska nog vara nöjd med dina två prinsessor!
    Och det är jag!
  • Kajsa M
    juliah skrev 2008-02-01 16:32:00 följande:
    kajsa, det låter verkligen som att en till graviditet för dig kanske inte är så bra.Ja jag vet inte men min kropp vill ha en tredje, men nerverna kanske inte fixar det...svårt.
    Nej insatsen är ju livet, men ett barn kan ju bli till utan att det planerats...

Om man blev garanterad en "lätt" bebis som sover på nätterna och är nöjd på dagarna så kanske?
Svar på tråden Vita hem del 6