• juliah

Vita hem del 6

Tack gode gud att man är bästis med en moderator Skrattande

• juliah

kajsa, det låter verkligen som att en till graviditet för dig kanske inte är så bra.
    Ja jag vet inte men min kropp vill ha en tredje, men nerverna kanske inte fixar det...svårt.

• juliah

Kajsa, tanken har slagit mig, kanske skulle passa på nu när jag är inne. När jag inte får komma in sitter jag här bakom skärmen och bara kokar och vill in och starta arga trådar, radera hela mitt konto osv men det kan jag ju inte eftersom jag inte kommer in Skrattande

• juliah

lillafruluva, å så fräckt. Hon hade bergis inte alls "ställt undan" den.
    Jag var på Asko idag, de ska sälja ut rubbet, när kunde hon inte svara på. Så du och jag får ligga i lite och ringa till dem tycker jag. Det vill jag inte missa!

• juliah

Kajsa, är du gravid? Du behöver inte svara.
    Men jag tippar på att en tredje inte är värre än att ha två. Jag kanske är ute och cyklar rejält nu?Skrattande

• juliah

Låter så otäckt kajsa och lillafruluva.

Ja de ska lägga ner Asko. Så jag siktar in mig på att storma butiken om de säljer ut allt. Lite Himla och Bruka sitter aldrig fel. Köpte handukar och en stor Bruka korg idag.

Kajsa, jag har provat, blir utslängd från fl ändå.

• juliah

Lina, jag slinker, nya taktiken nu när jag blivit så smaaaal SkrattandeFlört

lillafruluva, vi ringer en gång i veckan tycker jag och hör.

• juliah

Dra på trissor, jag blev insläppt på fl!

Godmorgon!

Tack för affischtipset,där fanns väldigt mycket fint.

Jea, jag tycker synd om dig, hoppas du får en bra dag. Fin ny pres bild du har.

Syltan, vilka fördomarSkrattande! Snart kommer jag ner till Skåne och skrämmer upp dig med blommiga tallrikar,en kniv i bältet samtidigt som jag väser som Stinky.

Vad står på schemat idag?
    Jag ska snart börja göra i ordning en våffelsmet *nybörjare* och dagen går väl i matens tecken eftersom det är lördag. Är osannolikt trött efter många struliga nätter och sjukt tidiga mornar *gäsp*

• juliah

Godmorgon, *gärsp*

Planer idag?
    Har inte bestämt mig men åker eventuellt iväg och köper Himlas hissgardiner till gästhuset idag. Annars händer inte mycket.

• juliah
    lillafruluva skrev 2008-02-02 20:05:08 följande:
    Ja, det vore kul att få ha det som man vill, kasta ut kök och fula garderober och golv osv!Torpet ligger ungefär 30 min från oss med bil, några minuter från Juliah och med havsutsikt!!Det är lite att fixa med, men jag älskar ju att fixa och pyssla så det ska bli så kul!!!Storstugan                         Lillstuganhavsutsikt
    Lillafruluva, ser idylliskt ut. Jag har fortfarande inte riktigt förstått var det ligger. Borta vid koloniområdet?
    Godset har ju ett hus här som står öde. Var på en mina skattletarturer och kikade in genom fönstret, åååh. Skulle vilja ha kakelugnen, och möblerna som står där och förfaller Skrattande

Himmelbit, mer perfekta saker har jag då aldrig sett, du är en fena på att måla, sy och göra halsband!
Svar på tråden Vita hem del 6