• juliah

Vita hem del 6

Lina, jaa så kan man också se på saken Skrattande
    Men det kändes faktiskt som ett helt rimligt pris, och just nu bryr jag mig knappt, behöver komma hemifrån åtminstonde en dag alldeles själv.

• juliah

Lynn, är det HD burkarna du menar? Vet en butik som snart får in dem.

Jättefint lillafruluva!

Nyss hemkommen från Asko. Köpte en till stor vit Bruka korg och ett ganska stort Bruka fat till nedsatt pris.
    Skulle egentligen bara åka och titta på en liten skänk/byrå som maken lagt undan. Det var det sista exet så vi fick den för 900 pix, har kostat 3000 kr, ääälskar utförsäljningar!Skrattande

• juliah

Äsch , skrev ju ett långt utlägg om vårt fynd men det försvann. Men för att sammanfatta det kort, maken blev kär, påstod att lilla byrån såg ensam ut och ville hem till vårt sovloft. Börjar nästan tro att han är minst lika inredningsintresserad som jag.  OBS! Han är stor och stark också!Skrattande

lillafruluva, 30% är ju inte fy skam egentligen. På 70% bordet fanns en del fina julsaker och Bruka fat som var riktigt fina. Tar nog en till vända på fredag kanske.

syltan, spännande, ingen liiten ledtråd?

• juliah

Å föresten, jisses så gott det var med en semla. Men de var oförskämt små *surar*

• juliah

Fluffis, no way *stenhård*. Vägning imorgon bitti och vågen SKA visa ett kilo minus sedan förra vägningen Skrattande

Ska försöka knäppa en bild senare ikväll när jag kilar över till tvättstugan.

• juliah

lillafruluva, ja det gör en hel del. De har tex Himlas gardiner med knyt du vet.
    Ja jag fick också ett mail. Ska nog maila henne lite frågor, vad vill vi veta. Lite priser på material, färger...vad mer?

• juliah

fluffis ja jag vet *klappar mig själv på axeln*Skrattande

Mia, fotar ikväll! Fattar inte att den kunde vara så dyr, det är pyttelitet och inget märkvärdigt. kanske inget jag hade valt heller men maken blev ju kär.

• juliah

Mia, lika bra att ladda lite mentalt inför nya projekt! Vi får be mimmi starta upp en ny tråd igen.

• juliah

syltan, blev verkligen klokare på det. Byter du en sån grej som du gör mot en tovad balja?

minigrynet, muffins är inte fy skam det heller *slurp*

mimmi, golvet färdigt i sovrummet? Är väggar osv färdiga också?

Svar på tråden Vita hem del 6