Inlägg från: FruPuffen |Visa alla inlägg
  • FruPuffen

Nu vill jag också åka i väg och handla Aftonbladet! Vi skulle ju ha åkt i väg till Furuviksparkens julmys och marknad idag men Albin var sååå trött från igår (vi var på fest hos min bror) för det blev sent. Nu sover han fortfarande på soffan... Svårt att veta tycker jag, ska jag väcka honom för att det inte ska bli strul med läggningen ikväll eller ska jag låta honom sova ut??

MariaV: Vad skumt med räknaren!! Tyvärr är jag urdålig på sånt, det var ren tur att jag fick till min egen räknare...

• FruPuffen

God kväll! Kikar in lite mellan städartagen efter vår målning av matrummet. Blev såå härligt att äntligen få bort den beige-aprikosa väggen ... Enkelt vitt målat blev det. Håller dessutom på att klä om vår kökssoffa, var grönrandig men ska få ett enkelt naturfärgat linnetyg istället. Nu ska jag läsa i kapp lite!

• FruPuffen
    alabaster skrev 2007-12-10 19:39:46 följande:
    Hello, massa att kommentera igen. Men jag börjar faktiskt med en fråga:Vad har ni för dörrmatta? Visa gärna bilder!!
    dörrmatta.JPG Den är från Jotex, 79 kr tror jag den kostade!
  • FruPuffen

Knyttis och mimmi: Ja det skulle vara såå kul att få köpa den. Jag får nog veta imorgon, min kompis ska ringa en kontakt som hon har, vi får se hur bussig hon är. Har nog inte råd att köpa den just nu till ordinarie pris. Men det börjar bli kris med säng snart! Viggo är en liten 3-månaders akrobat som snart kommer att trixa sig ur vaggan som har jättelåga kanter.

• FruPuffen
    mimmi006 skrev 2007-12-10 20:46:05 följande:
    Vad kostar den i nypris? 4-5000?
    5300 pix. Finns hos Syster lycklig "Oliver Furniture" barnsäng. Jag skulle få den för 3000 med frakt och allt i så fall om allt går i lås.
Svar på tråden Vita hem del 6