Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Gemelli: Kom tillbaka!

MM: Jag gillar babybjörn, den passade mig bra då jag behövde ha med flaskor med mat (kunde inte helamma och de hade mjölkproteinkänslighet). Inte ryggsäcken utan den stora bulliga

Malwa: Söt låda, vad ska du ha den till?

• LinaoMatilda
    Daggdroppen skrev 2008-01-28 20:59:30 följande:
    Fasiken vad glömsk jag är... Vi har vedeldning förresten. Maken är skogshuggare så vi har ved till övers ifall ni vill ha...
    Ja tack Kan du maila över lite?
  • LinaoMatilda
    Daggdroppen skrev 2008-01-28 21:02:27 följande:
    Hihi, vi ska se... egentligen har han bara hemkörning "i nejden" som han säger själv... men vi får se, maila kan man ju kanske
    Min inbox är stor så det rymms säkert en klabb där
  • LinaoMatilda

God morgon!

Mimma: Även om det ser risigt ut så behöver det ju inte vara sååå farligt. Viktigt är nog att man kollar att stommen och grunden är bra. Så det inte är mögel eller fukt eller så.

Malins: VIlka fina fynd du har gjort. Lampan ser spännande ut, skulle vara kul att se den upphängd på rätt plats, den blir säkert fin!

Julia och Lasseliten: Oj så duktiga ni har varit! Och så barn också. Jag har fullt upp med barnen och att få ytorna målade

• LinaoMatilda
    CeciliaBa skrev 2008-01-29 10:06:45 följande:
    Hej! Lånar er tråd lite...hoppas det är ok. Följer den ofta och tycker ni har superidéer och bra smak! Själv har jag det inte helvitt hemma hos mig men uppskattar ändå stilen. Nu till frågan! Jag behöver ett väggfast tidningsställ på gästtoaletten...sambon...hmmm...läser ofta där och så hamnar tidningarna/boken på golvet. Inte så kul. Den enda jag kan komma på är Brukas silverställ men jag undrar om ni vet någon annan som kan passa kanske? Bilden är inte perfekt men kanske kan ge en vägledning. Tack på förhand!
    På indiska har det funnits fina vita tidningställ. Tror det skulle vara snyggt med vita.
Svar på tråden Vita hem del 6