Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

MiaMariah skrev 2008-01-30 13:51:05 följande:
    Jag fick ett mail från en gullig tjej som öste beröm över en blogg hon varit inne på men inte hittar tillbaka till. Jag kan inte för mitt liv komma på vilken det är, det ringer en klocka långt bak i huvudet men får inte fram vilken blogg det är."som bloggade hade gjort jättefina egna tavlor av träplank och på en stod det: "Det finaste vi någonsin gjort är du" Vet inte om det exakt stod så men den hängde ovanför en barnsäng."Nån som känner igen sig?
    Låter bekant... men vet inte heller var jag sett det.
  • LinaoMatilda
    lillafruluva skrev 2008-01-30 16:14:22 följande:
    Hihi, nu blev jag på bra humör, ett gäng vita blusar och tröjor har kommit hem
    Tänk va lite shopping kan pigga upp
  • LinaoMatilda
    lillafruluva skrev 2008-01-30 16:34:21 följande:
    Det skulle jag också behöva göra, det är en bra grej!
    Ja det är bra att få rensa bort gammalt och samtidigt få lite betalt
    Tyvärr är det kö till borden, men hoppas få ett inom en månad iaf.
  • LinaoMatilda
    Gullfina skrev 2008-01-30 17:49:07 följande:
    Loppis är kul. Ska så småningom börja fixa till min uppe på loftet.
    Javisst är det. Och tänk vad bra om någon annan kan få glädje av det jag inte behöver för en billig peng.
  • LinaoMatilda
    lasseliten skrev 2008-01-30 18:19:02 följande:
    Hej vänner! Snart ska jag iväg till ridskolan är i stan. Ska rida lektion för första gången på typ 10 år! KUL ska det bli men lite nervös är jag! Känner mig som värsta turgumman idag. Behövde ett par nya ridbyxor så jag och syster åkte till granngården för att kolla efter ett par. Skämtade i bilen om att det vore trevligt med ett par svarta, billiga helskodda ridbyxor...gärna för för 200 kr eller när man ändå drömmer så varför inte 50 kr Kommer dit, och vad hänger på reastället om inte ett par svarta helskodda ridbyxor i min strl...för 50 kr!! De hade kostat 700. Expediten tyckte att jag skulle ta en trisslott när jag har sån tur! Sorry, helt OT...men gillar verkligen att fynda! Snart dags att åka, hoppas jag kommer tillbaka utan större skador
    Va kul att rida! Jag rider på fredagen
    Och vilken tur med byxorna.
  • LinaoMatilda
    lasseliten skrev 2008-01-30 18:27:30 följande:
    Har köpt hästgodis...ska försöka muta pållen lite Hoppas att det är som att cykla...och att vi inte börjar träna öppna, sluta och skänkelvikningar direkt
    Jag hade inte ridit på ca 10 år (förutom enstaka gång) när jag började nu igen. Och visst känns det märkligt, men väldigt bekant. Vad fick dig att börja nu?
Svar på tråden Vita hem del 6