• Enji

Vita hem del 6

LinaoMatilda skrev 2008-01-23 07:57:53 följande:
    Enji: Jag skulle inte måla med oljefärg inne. Speciellt inte med barnen med. Det stinker och så är det inte så hälsosamma ångor.
    suck, jag som inte har nånstans att stå annars. Hur varmt/kallt kan det vara för att man ska kunna stå ute under tak. Jag menar så att det torkar också.. 
  • Enji

Gomorron

Här regnar det också för fullt... suck

Har inga direkta planer för dagen, får se om jag kan måla på kökssoffan lite. Det är ju varmare ute idag igen.

Kanske skulle man slänga in en maskin tvätt..

• Enji

klart du e juliah... med din underbara tvättstuga!

• Enji

åh, jag skulle vilja ha en söt liten rosa Smeg tvättmaskin i vår tvättstuga... så fin ju

• Enji

Gomorron föresten

Mori...så söt väska! Du e så duktig.

Sylt -> jättefin skänk!

• Enji

Fluffiga -> så fin tvättstuga! Vad e det för luckor ni valt? Påminner om våra i köket tycker ja..

• Enji
    Daggdroppen skrev 2008-01-27 09:54:51 följande:
    TACK! Oj, jag minns inte vad de heter. Men jag kan kolla upp om du vill. Vi har lite liknande i köket och de heter Kartano, men detta är alltså inte de. Men vill du veta? Det är ju "finska luckor"...
    Ah, du bor i Finland.. nä, du behöver inte kolla. Fint var det iaf! Avis på det stora fina skåpet du kan slänga in tvätten i!!  
  • Enji

Ni som nyligen har gjort om till ny tvättstuga. Hur har ni tänkt ang. vart ni hänger upp tvätten? Förutom torktumlare.. hängade tvätt alltså?

Svar på tråden Vita hem del 6