Vita hem del 6

Förstår det! Visst är det mysigt... . Tack för inbjudan, nu ska jag ta och kolla lite på dina bilder!
God kväll! Och GLAD LUCIA på er! Har bytt pres bild dagen till ära . Den ska bli vårt julkort, men det var inte lätt att få till den... Någon slags bild blev det iallafall mellan gråtatacker, springa iväg, glida ner, säcka ihop, vifta med stjärna nästan i lillebrors öga m.m
I kväll målar maken pärlsponten i köket vit. Jag gör Vit-julstrutar till granen och tidigare idag sydde jag julstrumpor i vit filt. Och så har jag planerat lite till Viggos dop på lördag mellan amningarna och allt det där ni vet...
Ska läsa i kapp lite nu...
VSM och Maria V: Oj förlåt, det var inte meningen!! Självklart får ni komma in!!
Go morgon!! Har varit lite osynlig några dagar, har haft fullt upp! Vi har haft dop för Viggo igår, 40 pers med mat... Det gick jättebra och jag sjöng för Viggo i kyrkan . Gick bra förutom att jag sjöng "skrämma SKOR i hagarna" istället för "kor"... (Mitt lilla barn av Jojje Wadenius). Albin klättrade nämligen omkring alldeles bredvid mig och jag blev lite nervös av det och så sjöng han med lite i texten
.
Viggo fick jättemycket fina doppresenter, jag hade önskat noga... Fick bl.a 2 st Maileg-kaniner (Cowboy och liten med grön tröja). Han fick en söt vit pall också. Blir fint att ha i pojkarnas blivande sovrum där det ska bli vitt, stilrent och fint med bara "fina" leksaker! I lekrummet på nedervåningen har dom alla leksaker som inte passar in (Bl.a Albins alla Carsbilar som han ÄLSKAR).
En liten fråga: Hur har ni fördelat era rum till era barn? Finns det någon mer som har som oss med ett sovrum och ett lekrum?
Mimmi: Såg dina köksbilder, SÅÅÅ fint!! Du lever i ett drömkök!
Versan: Vilka bra tips ang julblommorna för allergiker!