Inlägg från: FruPuffen |Visa alla inlägg
  • FruPuffen

Vita hem del 6

MiaMariah o Septemberpyret: Tack! Såg det första gången hemma hos Helena Skarp och tyckte det var så snyggt! Skulle gärna vilja ha en till, lite större...
    Apropå Helena S, såg ni har fått med sitt första repotage i senaste Lantliv? Vackert vitt hem så klart!

• FruPuffen
    gemelli skrev 2007-12-26 20:58:37 följande:
    Han är ju idag bara 6 veckor... men det är tydligen mkt malaria där nu...Och man ger inte malariaprofylax till sånna små barn!Sharaton har bygget ett sånt fiiint hotell där nere som jag skulle vilja besöka
    Låter ju hur mysigt som helst att resa iväg! Du kanske kan kolla med BVC vad de tycker o tror?
  • FruPuffen

Fluffiga moln: Så här ser vår handdukshängare ut. Hade den i badrummet tidigare men nu har den fått flytta ner i köket:

ag har inte sett din tidigare hängare men jag tyckte den med plats för namn var jättefin! Jag skulle nog ha köpt två såna, (viktigt att alla får varsin krok!)jag tycker inte att det gör något att några krokar är tomma. Man kan ju hänga nåt annat där, ett hjärta och kanske några halsband...

• FruPuffen
    Himmelbit skrev 2007-12-26 21:13:52 följande:
    Jag kan inte se din sida - kommer till ngn sida om Bible Studies... bla bla bla när jag klickar på länken. Förra gången stängdes hela webbläsaren ner...
    OJSAN! Jag skrev fel i länken, kastade om bokstäverna i "blogspot" (jag bedriver inte bibelstudier ) klicka här istället (förlåt):
    www.etthusivitt.blogspot.com
  • FruPuffen
    Himmelbit skrev 2007-12-26 21:23:56 följande:
    Nu gick det betydligt bättre! Är det riktigt säkert det att du inte har ngt med den sidan att göra...
    Jag är egentligen en Knutbypastor som gör smygreklam här...
  • FruPuffen

Godmorgon!
    Åh vikttråd blir perfekt för mig med!! Jag måste börja TRÄNA, känner mig som en plufs efter senaste graviditeten! Och sluta med godsaker...
    Idag ska jag få en e.m. själv på stan med mellandagsrea !

• FruPuffen

Hej på er!! Kikar in en snabbis... Var på stan i går, fick en ensam eftermiddag på mellandagsrea, och har konstaterat: Gävle city är ÖKEN vad det gäller inredning! Bara massa tjafsiga kopior med konstiga krusiduller. Det närmaste min smak jag kom var en skylt i vit shabby shic stil MEN med texten "HAR GÅTT TILL KROGEN"! Och ett flaskställ med texten "BÄRS"! Vackert va?
    Fick nog och åkte ut till rara Helena Skarp (Uthuset) istället och köpte en lykta till furstukvisten och ett undederlägg i luffarslöjd. Fick mig en trevlig inredningspratstund också. .
    Väntar och väntar fortfarande på att få besked om att få köpa Oliver Furniture barnsängen till inköpspris... Har en liten kontakt som KANSKE kan fixa det.... Håll tummarna...

Svar på tråden Vita hem del 6