Vita hem del 6
Blev en hel tårta över. Bjuder den som vill smaka
Blev en hel tårta över. Bjuder den som vill smaka
Nä dotterns kalas. Fullt ös härhemma:.) Tårtan är fylld med chokladcremé med finhackade chokladbitar i ena lagret, marsancremé och hallon i andra lagret. Smarrigt. Men Leilas semofreddo gjorde toksuccé!!!
Såg ditt nadra inlägg nu, jag är liiite äldre än så
Kajsa: Älskar dom där bären! Så mycket bandomsminnen som kommer upp när jag ser dem!
LinaOMatilda: Känns så hemsk att slänga mat och godsaker när andra kan njuta av det istället. Vi brukar alltid ge bort smörgåstårtor och annat gott om vi inte får i oss det själva. Jag har aldrig råd att donera pengar till fonder och forskning och sådant, så vi gör sånna här saker för våra medmänniskor istället
Helt gratis eftersom jag redan köpt ingredienserna, och det går garanterat till rätt personer, inte till pengasugna chefer
Hej tjejer!!
Gud som jag saknat er! Jag har inte ens varit innen i tråden på en vecka tror jag Jag har pluggat och pluggat och pluggat. Men nu är betygen satta, och jag kan ägna lite tid åt annat. Äntligen!! Mitt slit belönade sig och jag fick MVG i alla kurserna. jag är stolt så jag kan spricka
Har lite nytt pyssel liggandes här, men jag hittar inte kameran! Någon som är lite småsynsk?
LinaoMatilda, LCroft och VSM: Tack snälla ni!!
Juliah: Jag har inte hängt med riktigt i tråden på ett tag. var och när publicerades/publiceras reportaget hemifrån dig?