Vita hem del 6
Ingen aning, men jag litar på dig
Himmelbit: nu ska jag gå och sova.... Ladda inför kalaset, kommer 17 vuxna och 6 barn imorgon
Ingen aning, men jag litar på dig
Himmelbit: nu ska jag gå och sova.... Ladda inför kalaset, kommer 17 vuxna och 6 barn imorgon
Någon frågade om krikor. Såhär ser krukarna ut i vårt vardagsrum. De stora vita krukorna är vrålstora zinkkrukor från ikea som jag spraymålat. De mindre är i terrakotta som jag målat lite granna bara
Haha! Det har jag med! Alla konservburkaråt samma hål, varje sort för sig. Schampoflaskorna i färgordning och så vidare Måste visa min man dina inlägg, han tror att jag är galen, och säger att INGEN annan håller på så
Himmelbit! Fy va jobbigt! Vi har alltid haft det knöligt med Moas sömn, hon vaknar fortfarande fem till tio ggr per natt. Men just nattningen har alltid funkat. Håller tummarna för att det inte håller på så många dagar!
Karamellfabriken: Alla får vara med!
Inte alls ego! Alla behöver egentid! Särskilt om man är ensam så behöver man tid för och med sig själv för att orka vara en bra mamma. Min enda tröts till dig är att det oftast inte håller i sig så länge. Småttingarna har ju perioder då de sover dåligt och har svårt att somna på kvällen! Håll ut Himmelbit!
KajsaM: Det är ett bra trick, det som inte passar inte får inte vara med
Vad är det för något?? *nyfiken*
Mimmamum: Dunderklumpen är fin