• juliah

Vita hem del 6

Tack snälla malins, fönstrena skippar jag nog eller måste jag?

Nej nu blir jag lite irriterad, det är ett reportage om hur vi firar jul inte hur de vill att det ska se ut...
    Ska fundera lite över det här. Jag kan slå till med rött i köket men inte mer.

Grattis mimmamum! JAG blir stolt så jag kan bara föreställa mig hur det känns för dig.

• juliah

malins, jag hade tänk ha mion blus som är rätt romantisk med jeans och yllesockor, det är "jag"...

mimma, ja jag får knpåa ihop ett mail.

karamell, ja ta mig tusan, jag kunde ana att det kunde bli på det här viset...

• juliah

alabaster, ja det vet de om...

malins, hihi, jag som helst vill dölja det där med midjan.

Jag tänker inte ha rött på mig men nu hittade jag lite till barnen som jag skulle kunna tycka känns ok.

• juliah

Puuuh, nu sover barnen efter diverse olycksincidenter=jag har inte hunnit med ett smack!

Bra att ni hejar på! Behövs Skrattande

Adamama, jag älskar dina kuddar, fantastiska! Och soffan blev så fin, ja allt var otroligt fint!

Hänger tyvärr inte riktigt med i allt här i tråden jag heller just nu, är alldeles för uppstressad. Händer mkt för mig just nu, den där andra grejen jag nämnde kan komma att ske ganska snart (inredningsreportage det med) och DET är riktigt stort för mig. Ska ta några djupa andetag och sätta fart...

• juliah

Busan, ska jag vara helt ärlig så prioriterar jag bort städning. Jag håller hemmet i hyfsad ordning men jag dör inte längre av dammråttor. Jag fixar inte att hålla ett helt hus i tipp topp skick själv så enkelt är det bara. Pyssla måste jag göra för att må bra som människa.

Och det är ju det, man är inte mer än människa...

• juliah

Godkväll!

Jag tar tillbaka alla tankar om att det är plättlätt att binda kransar...hann knåpa ihop en endaste fjuttig grankrans. Skulle behöva många men hínner nog bara med en till.

Så roligt att se dig här frupuffen! Men tråkigt med handen, hoppas du blir helt bra snart igen!
    Hälsa Helena från mig, vi talades vid i telefon idag Glad

• juliah

vsm, det har gått åt skogen. Givetvis har barnen INTE varit så fogliga som de brukar. Målet är att bli helt färdig med vardagsrummet imorogn med pynt och allt. Resten tar lite lätt på torsdag. Jag tänker inte tvätta fönster osv...orkar/hinner/vill inte.

• juliah

Frupuffen, nej jag känner henne inte. Det var i lite hemligt syfte...Skrattande *jobbig*

• juliah
    Septemberpyret skrev 2007-11-20 21:04:00 följande:
    Himmelbit: Jättemysig sida, den får du ju inte lägga ner...! Är det någon av er som har tips på var man kan hitta röd, vit-randiga dekor-/dokumentsnören på nätet förrutom Panduro...?
    www.nublu.se
Svar på tråden Vita hem del 6