• juliah

Vita hem del 6

Sampi, vi har vita soffor och det fungerar finfint! Jag har ett lakan på den soffan där vi ibland äter.
    Du har ju redan väldigt många bra argument! Jag har köpt två klädslar också.

• juliah

pressan, på blogspot ska man iallafall kunna välja mellan tre olika storlekar när man lägger in, eller är det bilden vid bloggnamnet du tänker på?

• juliah

Hej, har saknat er!

Jag har varit insnöad bokstavligt talat, idag fick vi telefon och internet iallafall Glad

Ser att pratar om amning, jag hade strul bägge gångerna men bet ihop (bet i en trasa de tre första veckorna med Elle). Såhär i efterhand vet jag seriöst inte om det är värt att härda ut på det sättet...det var hemskt. Lufta brösten är mitt tips men se till att hålla dem varma givetvis.

• juliah

Tack mufflon!

Usch så jobbigt Kajsa, vet hur det känns att få saker sabbade. Har du provat med alla medel?

Nu ska ni få höra på något skoj. Vsm fick en förfrågan om ett Hemma hos reportage,det gick tyvärr inte att slutföra pga att teamet inte ville åka så långt bort. Hon frågade då om jag var intresserad. Så på fredag kommer de och fotar härhemma, nervöst och roligt. Och som grädde på moset fick jag ett mail som jag såg idag från en person som var intresserad av ett reportage här för en bok eller tidning...mer än så vågar jag inte säga men ni vet alla vem personen är och skulle det bli så, så dör jag nästan av lycka Skrattande

• juliah

Å tack söta ni, det är skoj att vara tillbaka! Alltså nu på fredag är det ett reportage som ska göras och det kommer att vara "Så firar vi jul hemma hos oss reportage" för aftonbladet.

Den andra "grejen" vet jag inte så mycket om mer än att det är foton till antingen en tidning eller bok. Och det har inget med aftonbladet att göra...

knyttis, krya på er!

pressan, å, bild?

kajsa, fråga karamellfabriken ang. fläckar, hon är duktig på sådant!

• juliah

knyttis, vi köper inte heller kvällstidningen så jag har inte den blekaste aning om när inredningsbilagan brukar ges ut...
    Jag har inte riktigt styrt upp fredagen ännu men de kommer att vara här en hel dag. Gran som ska kläs osv Glad

Glömde nublu, ett stort lycka till!

• juliah

knyttis, ja i princip, och det blir väldigt skönt eftersom jag har tight med tid. Det blir förmodligen en mix av vårt pynt och plockat från butik. Det blir två av mina favvobutiker så det känns toppen.

mimma, jaaa, har de kontaktat dig också? Glad

korall, tack söta,lovar att hojta högt.

Vill bara säga det att det är ju tack vare vsm som det blev av, jag är så ledsen för hennes skull att de inte kunde ta sig längre än till sthlm för reportaget. Hoppas att det kan bli av en annan gång!

• juliah

Kajsa, drömmer om LantlivSkrattande men hursom så är det ju än stor ära.
    Det är verkligen hemskt när saker blri förstörda på det där sättet, mitt fårskinn som blev förstört är fortfarande ett trauma. Det är bara prylar, men man blir verkligen ledsen.

Tack mimma! Ska bli spännande att se vilken du köpt, såg att du fått enorm respons på det inlägget Glad

Svar på tråden Vita hem del 6