• juliah

Vita hem del 6

Lundinma, självklart!

Ja den minns jag att du pratat om malins, ska bli spännande att se.

Maken är fast på samma plats fortfarande, helt otroligt...hungrig och frusen givetvis.

Jag är så spänd över swappaketen, och så har man ju i vanlig ordning lite småångest för sitt eget bidrag...

• juliah

Lisa, övning ger färdighet, min andra boll blev så mycket bättre än den första!

Lina, ja jag kollade...

Juleja, hihi, vad ska du shoppa?

malins, ja snön gjorde verkligen sitt för julkänslorna.

jezzzica, ja usch så trist detta är... 

• juliah

Tåfslan, ja det är löjligt det här. Nu har han suttit i 4 och en halvtimma. Stackars människor som haft bråttom av någon anledning...

Lina, jadå, det kun deju ha varit värre. Nu får jag sitta och pyssla med min tovade skål iallafall Glad

• juliah

Frupuffen, jag vill gärna komma in till dig om du inte lagt till mig!
    Ja superotäckt, jag håller mig hemma om det går nu de första dagarna, så får folk vänja sig vid vinterlaget.

• juliah

Anton, länka igen, det fungerar inte för mig...

• juliah

Anton, wow, där skulle man vilja gå loss Skrattande

Bea, ja jag har läst...tycker verkligen synd om de barn som måste sitta i timtal...

• juliah

Nu vänder maken, han har suttit på samma ställe sedan halv fyra...får sova borta inatt.

Helt galet att det ska bli på det här sättet!

• juliah

jezzica, åå mys. Vi har inte femman men jag har tredje säsongen på dvd. Det får bli rulens mys det!
    Tror tipsa en vän eller ngt liknande...

juleja, de flesta bilder finns i min blogg men nu har jag lagt till dig!

pressan, tycker överlag att Finland är mycket bättre på allt, tänker särskilt på Lauantaimakkara då... Skrattande
    Visst skulle du sätta igång med virkandet?

• juliah

Lina, min mamma är från Åbo. Jag har min bror där och moster med familj i Helsingfors.
    Lantställe i Kustavi. Har spenderat alla skollov i Finland, nu är det tyvärr snart tre år sedan jag var där...

• juliah

pressan, guru och guru, jag är ju nybörjare. Men det är bara att fråga på så svarar jag så gott jag kan.
    Inget slår Citymarket, inte ens Coop Skrattande

Jo föresten alla ni i Finland. Om det råkar vara så att ni har några superdupertips på hur jag ska lyckas med "Lanttulaatikko" till jul, snälla inboxa eller skriv i min gb. Förra årets blev inge vidare och jag dör nog om jag inte får ngn...hihi!

Svar på tråden Vita hem del 6