Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 6

Kajsa M skrev 2007-11-21 20:46:33 följande:
    HimmelbitJa jag ska göra vad jag kan för att piggna till! Jinseng eller koffeintabletter kanske?!
    Ja, det får du se till att göra. Annars får det bli dagens uppgift på lördag - att pigga upp dig
  • Himmelbit

VSM - hittat några snygga skåp på sistone??

Kajsa - såg du skåpterrorn härom kvällen? Ett skåp skulle du köpa, bestämde vi!

• Himmelbit
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-21 20:52:53 följande:
    Går färgen bort från glaset? *Hoppas*
    Puhhh, håller på just nu. Den går bort men det är långt ifrån smidigt. Hade nog varit enklare med räta vinklar och inte vid böjda spröjs.. Tyvärr lyckas jag få bort lite av färgen på spröjsen ibland, men det är ju snyggt med lite "shabby"....
    NEEEEJ! Du får INTE köpa skåpet för en 5:a bara för att det är lite svårt...
    Kajsa M skrev 2007-11-21 20:54:32 följande:
    Jaså, nej jag har inte läst allt i tråden denna veckan. Har haft nåt vaninnigt mkt att göra! Vad var det för skåp?
    Vi hittade en massa fina skåp på Blocket. Ett Äpplet-skåp i dina trakter som kostade 300 kr tror jag - skulle bli superfint vitt! Så det bestämde VSM och jag att du skulle köpa
  • Himmelbit
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-21 20:58:59 följande:
    Nä men du fick mig att titta efter skrivbord (tänkte kolla efter något jag behöver på riktigt och inte bara i fantasin) och jag hittade detta söta : www.blocket.se/vi/14242667.htm
    Det var ju jättefint!! KÖP!
    La precis på luren med min kompis som bor i Gbg - kunde bett henne köpa det annars. Men eftersom jag inte har kvar henne i örat så får det blir ditt *känner mig generös*
  • Himmelbit
    Kajsa M skrev 2007-11-21 21:00:06 följande:
    Japp dags för LeilaMaken duschar så jag hinner se en snabbis i alla fall innan fotbollen börjar igen!Kram till er alla!
    Kram kram
  • Himmelbit
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-21 21:16:27 följande:
    Annars kan jag byta det mot ditt skåp *bara för att vara snäll*Måste erkänna att jag inte är så jätteförtjust i Leila, hon är för flörtig för min smak. Men goda saker verkar det ju bli.
    Åh, du är ju bara föööör snäll du ....

Sambon kom precis in och påtalade att det syntes jäääätteväl att jag hade skavt bort färg på vissa ställen på spröjsen.. grrr... Men jag förklarade att det skulle vara så.. hmmm...
  • Himmelbit
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-21 21:31:06 följande:
    Hjälp, jag får dåligt samvete för att du lyssnade på mig och kletade på hej vilt.
    Ja det ska du ha.....

NEJDÅ! Det är verkligen ingen fara! Min sambo är militär - det säger väl allt!!
    Jag ska fota sen när jag har piffat, så får du se hur bra det blev *nöjd*
  • Himmelbit
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-21 21:41:07 följande:
    Rätt petig då! Vi ska ha en marinkårssoldat boende hos oss i två veckor över jul *nervös*. Han kommer att få krupp på vårt stökiga hem
    Ja, petig är bara förnamnet..

Han kanske kommer ta fram vita handsken och dra längs lister och tavlor...
  • Himmelbit
    Anton2005 skrev 2007-11-21 21:33:51 följande:
    Åh min lilla Anton somnar alltid i sin säng med en flaska välling på kvällen men idag när han är sjuk kom han springade och la sig bredvid mig i soffan sen tog han min hand och la på sin kind sen somnade han direkt. Åh va jag mös!
    Vad mysigt!!!
  • Himmelbit
    FruPuffen skrev 2007-11-21 21:20:39 följande:
    Jahapp... Nu sitter ni väl där allihopa och kollar på Leila och blir sådär underbart sugna på att baka. Jag har inte TV4 plus! Snyft, snyft, snyft...Jag har iallafall gjort klart grundmålning av vardagsrumsbord och 2 st tripptrappar!! Nu ska jag slöa en stund framför DVD med coupling eftersom jag inte har nåt annat att se på... Ska trösta mig med lite popcorn .
    Här har vi bara 1:an, 2:an och 4:an men jag tycker bara att det är bra - mindre tid vid TV:n=mer tid här...
Svar på tråden Vita hem del 6