Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 6

Värsta Supermamman skrev 2007-11-19 23:01:11 följande:
    Det var fint! Men jag har svårt för välvda överdelar den känns så ute på nått vis.
    Det har du rätt i. Men om det varit vitt så hade man nog inte ens lagt märke till det
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-19 23:03:16 följande:
    Det här!www.blocket.se/vi/14209285.htm *dreglar*
    Det du efter en omgång färg!!
  • Himmelbit

Nej, nu har jag hamnat så djupt ner i skåpträsket att jag helt glömt klockan....!!!

Godnatt med er!! Dröm sött om vackra skåp!
    Och ni - man kan faktiskt inte ha många skåp!!

• Himmelbit

Godkväll!

Här var det lugnt - för ovanlighetens skull...
    Själv ska jag ge mig på tredje lagret vit färg på vitrinskåpet, men jag har koll på er under tiden

• Himmelbit
    mimmi006 skrev 2007-11-20 19:48:08 följande:
    Majjlegg, säger jag!
    Självklart! Något mer jag ska ha med mig?!
  • Himmelbit
    mimmi006 skrev 2007-11-20 19:57:31 följande:
    Inte mer en ett gäng skåp, jag nöjer mig med det!
    Du är så blygsam...

Föstår ni vilken höjdarlördag vi kommer att ha!! Kajsa, Septemberpyret, Mimmi och jag ska shoppa ihop på lördag!!! Sen är vi inbjudna till Mimmi och får se hennes fina hus live!! Kan det bli bättre?! *nöjd*
  • Himmelbit

Mimmi: Såg du förresten att vi hade skåporgie här igår kväll?! Vi gick igång ordentligt och hittade en maaaassa fina skåp!! Några var tillägnade dig

• Himmelbit
    mimmi006 skrev 2007-11-20 20:05:50 följande:
    Ta på er arbetskläder och gummistövlar innan ni ska beträda mitt hem... det är lera utanför och byggarbetsplats inomhus ! Hoppas att ni inte ska bli fööör besvikna
    Du, vi kommer inte att bli besvikna överhuvudtaget - det är jag heeelt övertygad om!!
    Har du bjudit hem oss som arbetskraft?!
    mimmi006 skrev 2007-11-20 20:07:14 följande:
    Haha... ja, det var flera sidor skåpmat *hehehe*... underbart, såg flera som var fina! Tyvärr vet de vad de ska ta för dem också... Rejäl skåpjakt tar fart i maj eller nåt, när övervåningen är flytspacklad.
    Många skåp blev det... Det gick inte att sluta..
Svar på tråden Vita hem del 6