Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit
    versan skrev 2007-11-19 22:51:34 följande:
    Här ska du få ett supertips! Använd babyvåtservetter att torka bort den torkade färgen på glaset. Ta en smal bordskniv och gnugga försiktigt bort färgen det brukar gå superlätt bort. Jag renoverade fönster hos svärmor (utomhus) och det gick supersmidigt.
    TACK för tipset!!
    Leeanlej skrev 2007-11-19 22:52:18 följande:
    sådär ser mitt ut fast en lucka till därere istället för låda! Och mitt är äldre
    Som vilket av dem?
  • Himmelbit
    Mori skrev 2007-11-19 22:53:23 följande:
    Hehe ni e inte kloka era galna skåpomaner Ursäkta mitt avbrott, håller på att tecknar en bild på en rockabillytjej till bildlektionen...Vsm: Fina allihop, men det gustavianska föll jag pladask för.... Måste bearbeta maken lite... Och så måste vi slänga ut något annanHimmelbit: Jag är så förbannat lat när det gäller att måla... Jag vill INTE gruna, slipa spackla å grejja. Jag vill knäppa med fingrarna och så ska det vara klart. Så glasdörrarna där sätter en del käppar i mitt bekvämlighetshjul
    Man behöver inte vara noga med glasdörrar, har jag precis lärt mig. Klabba bara på färgen och ta bort den i efterhand.

Med tanke på dina små pilliga söta änglar så är väl skåpsmålning "a piece of a cake"!!??
  • Himmelbit
    Leeanlej skrev 2007-11-19 23:00:43 följande:
    himmelbit:som dettawww.blocket.se/vi/13427971.htm jisses vad ni skriver på. Måste spana in länkarna ni har lagt in.
    Åh, det var ju supersnyggt! Du måste genast fotografera och visa oss skåpofiler..
Svar på tråden Vita hem del 6