Vita hem del 6
God jul vänner!!!Hoppas ni får en underbart skön julafton med massa klappar och god mat!
Önskar Lynn m. familj

Hej hej!!
Kikar in och vinkar lite bara!
Hoppas alla hade en skön jul och att alla får en underbar nyårsafton.
Varken hinner eller orkar läsa ikapp just nu....
Fullt upp varje dag även om man är ledig *konstigt*
Ville bara visa att jag lever iaf och jag har inte glömt bort er!
Nu ska jag mysa med sambon framför en film.
Gott Nytt År Vänner!
Hej alla!
Igår var vi i "vårt" hus och kikade lite. Snart bär flytten av och jag vill börja packa allt nu. Men det går såklart inte - då har vi ju ingenstans att sova eller äta....(!)
Låg vaken från fyra i natt med massa nervösa tankar om ekonomi, vad som ska åtgärdas, kostnader på tapeter och färg. Hade en vaken bebis i magen som levde om och gav ingen ro alls. Åh, vad det är jobbigt när man vill börja riva i allt men inte vet vart man ska börja.
Vid en tidigare flytt packade jag helt galet och fick rota fram saker senare som jag behövde vid matlagning osv.
Någon som vill ge lite tips på fiiiina barntapeter. Tipsa gärna i min gästbok också ifall jag skulle missa det här.
Ha en skön dag!
God kväll tjejer!
Nu har jag läst mig igenom...jag vet inte hur många sidor.
Ni är roliga med era "föreställningar" av hur vi ser ut.
Jag är en av oss som vågar visa sig. Bilder finns och har alltid funnits i galleriet.
En farlig blanding av dem dock. Nu är jag mörk igen men efter en besök hos frissan inom en snar framtid blir det åter ljust...*kan aldrig bestämma mig*
Missade när ni la in kort på er själva för ett tag sen....Vsm visste jag sen innan...juliah och MM....Men sen är det blankt.
Oj då....inte meningen att sända ett tomt mess......
Gott Nytt År!!!
God kväll tjejer!
Hinner för tillfället inte vara så aktiv här inne. Flytten börjar så smått göra sig påmind och imorgon sätter vi igång och packar.
Har dock en fråga, antingen om Juliah själv svarar eller någon av er andra - det går också bra!
Den spegeln som Juliah har i hallen har jag varit på väg att köpa många ggr, men det har aldrig blivit av. Nu vill jag verkligen ha den i hallen i huset. Kommer dock inte på vilken web butik som sålde den. Kan någon komma ihåg åt mig???
Svara gärna i min GB då jag kanske missar svaret här inne.
Hoppas alla har det bra förövrigt!
Kram på er!
Heej!!!
Har nu läst ikapp några sidor....*phu*
Den fina växasängen Bea visade har jag också lagt en hand på. Alltså inte den, men en likadan. La undan den på en lokal loppis men ångrade mig och efter att killen sen sålt av ett skåp med sockerlådor (ni vet sånna i glas...handtag...) som jag lagt undan samtidigt som sängen så surade jag ihop och ringde aldrig och talade om att jag inte ville ha den mer. Ser dock nu hur fin den hade kunnat bli med lite färg!
Idag börjar vi packa ner lägenheten, iaf i den mån det går.
Julen är fortfarande kvar här. Ids inte att plocka ner nått ännu. Lustigt vad känslor gör med en när man är gravid. Min jul blev absolut inte som jag tänkt mig och nästa år då firar vi alldeles själva i vårat hus och ingen annanstans.