• Lynn84

Vita hem del 6

HJÄLP HJÄLP HJÄLP

Någon som skulle vilja tipsa mig om frågan jag ställde igår?
    Vart hittar man spegeln som bl a Juliah har i sin hall.
    Har tittat på den på nätet så många ggr men minns inte vilken butik. Nu MÅSTE jag ha den till hallen i huset.

HJÄLP HJÄLP HJÄLP
  • Lynn84

God kväll på er!!!

Hoppas alla haft en bra helg!

Här har det packats och tvättats kläder hela helgen. Är lååångt ifrån klar. Kan inte förstå hur mkt saker vi har. Hittills har vi nog gjort av med 35 banankartonger och det lär nu gå, när jag räknar efter, ca 30-40 st till !!!!! Förvånad

Igen som vill hjälpa till???

~Mamma till Colin, snart 3! och bebis i magen~ :0)
  • Lynn84

Är det några som har shoppat under reorna på nätet???
    Vad och VART har ni shoppat? Tipsa mig!!!

• Lynn84
    malins79 skrev 2008-01-06 19:04:17 följande:
    När flyttar ni?
    Vi flyttar hela lasset den 19. Då ställer vi in allt i huset men tar inte över det fören den 31 så vi ska bo hos min pappa i en vecka.
    Rätt skönt att kunna tömma lägenheten så tidigt och städa undan i lugn och ro.
  • Lynn84

Hej tjejer!

Behöver er hjälp....*igen*

Härromdagen kollade jag runt på lite sidor och hittade den där "braiga" trapp-korgen, nivet den som är flätad för att kunna stå på trappstegen. Nu hittar jag inte sidan.
    Är det någon av er som sett den nyligen på nätet och kan hänvisa mig till vart det var.

Vill verkligen ha den till huset nu...bra att komma på det nu när man glömt vart man hittade den.

Tacksam för svar!!!

• Lynn84
    caffe latte skrev 2008-01-07 21:35:15 följande:
    Provar att länkawww.fridasgard.se/varor.asp&va...
    Tusen tusen tack!!!!

Snart kommer ett paket med trapp-korg, vatpinde-påse och snygga klädnypor hem till mig tack vare dig!!!! 
  • Lynn84

Heej!

Satt och pratade med sambon om ideér ang vårt vardagsrum i huset. Vi måste slå igen en vägg där för att möbleringen ska funka. Vi pratade lite om att sätta upp breda plank horisontellt. (måla vitt såklart!) Visst är det några av er som gjort det?
    Vem/ Vilka??? Tänkte kika in och kolla hur ni har det.
    Målade ni med matt färg??? *hoppas*

Är det svindyrt? Kan tänka mig att det kostar skjortan med hyvlade breda plank......

• Lynn84
    Snörosen

Tack för svar. Då kanske det inte behöver bli så tomt i plånboken trotts allt.

Bea
    Jag har också en sån där "mojäng" som alltså är en smörkylare...eller vad sa du?
    Jag har bild i mitt galleri men det finns dock ingen glasskål till min.

Fåglarna du visade har min mormor också....gissa om jag blev förvirrad, har helt glömt bort vad de är till för....visst är fåglarnas bakfjädrar delade?
  • Lynn84

Hej heej!

Grattis MiaMariah! Vet dock inte vad det är för saker du görs själv.
    (läser ju inte alltid allt här inne...)

Tack också för tipsen om panelen av er som hade lust att svara!

Idag har jag varit på MVC och lyssnat på lilla bebisen i magen.
    Det är en livlig liten krabat som bor där inne! Sparkar hela tiden och gärna sent på kvällarna. Undrar vad det barnet ska ha för vaken tider på dygnet sen???

Börjar bli sugen på att kika in bebiskläder, vagnar etc....det tog ett tag att få till suget över inköpen denna gången...men nu är jag med i startgroparna! *köpa köpa köpa*
    *fniss*

Nu väntar disken!

Ha det gott!

• Lynn84
    MiaMariah skrev 2008-01-09 16:02:42 följande:
    Tack! Jag tror nog att jag får säga det egentligen men eftersom jag är skrockfull så törs jag inte yppa det härinne förrän jag postat paketet på fredag men jag kan viska i ditt öra
    Har du bilder?? Jag har inte sett dina alster någon gång.
Svar på tråden Vita hem del 6