Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M

Vita hem del 6

Septemberpyret skrev 2007-11-28 11:31:23 följande:
    Kajsa M skrev 2007-11-28 11:28:39 följande: Trägen vinner heter det ju! Det har varit en kamp om denna hall ända sen vi flyttade in, men nu blir det ordning och reda! Har förresten glömt att fråga om ni (du och Mimmi) blev nöjda med porslinet...? Funderar allvarligt på att svänga förbi och handla lite idag också...!
    Ångrar att jag inte köpte av matporslinet också!!!
  • Kajsa M
    Septemberpyret skrev 2007-11-28 11:34:45 följande:
    Kajsa M skrev 2007-11-28 11:29:59 följande: Härligt, städningen finns säkert kvar till en annan gång! Hörde att ni varit sjuka, inte kul alls... Vi har äntligen fått dagisplats effter mycket om och men, det har saknats ca 50 st här istan, men i januari är det dags. SÅ skönt!
    Ja den finns ju kvar!
    Ja det var stora tjejen och maken som blev magsjuka. Lillan och jag klarade oss. Nu kan man väl ropa hej? Det var i söndags Tilde blev sjuk och i måndags C.
    Grattis till dagisplatsen! Blev det i närheten?
  • Kajsa M
    Septemberpyret skrev 2007-11-28 11:38:00 följande:
    Kajsa M skrev 2007-11-28 11:33:41 följande: Mmm, jag vill nog ha hela serien i så fall! Tyckte det var toppenfint! Säg till om du vill att jag ska handla åt dig också...!
    Får gå igenom budgeten! Var och storshoppade kläder igår...inte bra...men kul!
  • Kajsa M
    Septemberpyret skrev 2007-11-28 11:38:00 följande:
    Kajsa M skrev 2007-11-28 11:33:41 följande: Mmm, jag vill nog ha hela serien i så fall! Tyckte det var toppenfint! Säg till om du vill att jag ska handla åt dig också...!
    De finns på bild i min blogg om du vill dregla lite!
  • Kajsa M
    Adamama skrev 2007-11-28 11:44:04 följande:
    MiaMariah - såg att du och VSM diskuterade fika. Jag har raggat fikasällskap med VSM, men barnen blir sjuka hela iden. Men snart kunde vi väl ta en gemensam fika? Jag vill se allt julpynt hos VSM. Det vågar du väl MiaMariah... Det är ju bara bra om vi är fler. Det sprider ju riskerna i fall att någon av oss bara har utgett sig för att vara en inredningsintresserad kvinna i 30-årsåldern med förkärlek för vitt och i själva verket heter Manfred, är 62 och gillar terracottafärger. Huva!
    *gapskratt*
    Septemberpyret skrev 2007-11-28 11:45:55 följande:
    Kajsa M skrev 2007-11-28 11:42:58 följande: Det är verkligen jättefint! Fin ljusstake du har förresten, jag har en likadan...! Vi fick plats på det närmsta dagiset så det känns toppen! Men det är lite ångest att lämna ifrån sig "lillan" redan...!
    Åh va skönt! Ja det är ångest i början, men man märker snart att de faktiskt trivs med lite stimulans från andra barn!
  • Kajsa M

Funderar på en raid här hemma. Lägger ut ekmöblemanget i köket på blocket. och om ngn vill köpa det så MÅSTE vi ju köpa nytt! Vill ha vitt! Några tips på vita köksmöbler som inte är alldeles för dyra?

• Kajsa M
    Septemberpyret skrev 2007-11-28 12:20:32 följande:
    Kajsa M skrev 2007-11-28 12:00:55 följande: Du såg inte det vita smofanns på Nordik precis vid ingången...?
    Nej, jag hade nog fokus på sånt jag kunde få med hem i bilen då! Hur såg de ut?
    Septemberpyret skrev 2007-11-28 12:20:58 följande:
    Kajsa M skrev 2007-11-28 11:58:04 följande: Är plattorna trä eller keramik...?
    Trä.

Ja de åker ner i en låda så får vi se vad jag gör med dem sen.
    Nu ska jaqg gå hem till grannen och kolla på "mitt" skrivbord. Måste se om det går att fixa till bordskivan.

Smajla
    Tack! Jag ska faktiskt fuska lite idag. Behöver ju inte sätta upp alla idag, men några stycken!
Svar på tråden Vita hem del 6