Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis
    juliah skrev 2007-12-02 14:44:32 följande:
    Nu är det min tur att få bomba lite bilder hihi.Det var svårt att fånga på bild men trappen blev så vacker med lite levande ljus.
    Vilken skillnad! Har samma ljuslyktor här hemma!

Mer mer bilder!
  • knyttis
    Te joka osaatte suomea!
    Tips på lite småfilmer från mitt favoritinredningsprogram T.i.l.a i Finland. De två första är härliga personliga hem rätt så mkt i vår smak. Ni kan nog titta fastän ni inte hänger med i språket! Ögonfröjd! För den som vill! Ni ångrar er inte!

Gå in här först:
    http://www.mtv3.fi/

Scrolla sedan längst ner och klicka till vänster där det står(de gråa glasvaser på bilden):
    T.i.l.a. tutustuu skandinaaviseen muotoiluun

Så kollar ni till höger och klickar på 4 rubrikentexten uppifrån:
    Persoonallinen koti Nuuksion erämaan rauhassa
    ett härligt drömhem

sedan 9:onde uppifrån, klicka på texten:
    Lapsiperheen kaunis koti

sedan till speciellt till Juliah under 26.09
    Uudenkaupungin helmi där har de använt ett gammal fönster mellan vardagsrum och kök, jätte fint. Du skrev tidigare att ni funderar på fönster, här frå du inspiration.
  • knyttis

God Morgon!

Hemma från jobbet idag igen, nu har vi förkylning hos oss! William har feber och är riktigt täppt, jag har ingen feber som tur så jag orkar med att ta hand om honom. Förra veckan var första veckan på många som jag kunde jobba som det var planerat och de kändes så bra men nu börjas de igen!

Fina bilder Lisa, bjud gärna på fler och ofta!

Juliah - De stora kulorna i fattigmanssilver som jag visade igår är från Miljögården!

• knyttis
    Birks och Kalles mamma skrev 2007-12-03 08:22:20 följande:
    Netti-tv pitäisi nyt käynnistyä uudessa ikkunassa. Jos selaimesi pop-up esto on päällä, voit käynnistää Netti-tv:n myös tästä. Netti-tv:n käyttö edellyttää Windows-käyttöjärjestelmää, Internet Explorer -selainta (5 tai uudempi) ja Media Player 9 -ohjelmaa. Lisäksi selaimen tulee sallia evästeiden ja Javascriptin käyttö. Perusasetuksillä nämä ovat sallittuja. Voit testata laitteistosi Netti-tv-palvelussa. vet inte vad det betyder....!
    Jag förstår! Troligen har du popup fönster spärrade, tillåt det från sidan så borde det fungera! Hoppas det fungerar nu!
Svar på tråden Vita hem del 6