Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

Vita hem del 6

God kväll!

Vi har haft gäster hela eftermiddagen och kvällen! Riktigt mysigt har vi haft det. Fikat god päronpaj och mjuk pepparkaka. Päronpajsreceptet var från ngn här inne - Tack till den som är berörd! Den var gudomlig och mkt uppskattad! 5 personer och nästan hela gick åt!

Maken hade missat och kom hem med Expressenbilagan tidigare, där fanns ett reportage om olika matbord skall kolla senare om det fanns ngt fint till dig Kajsa!

Nu är maken och för våra gäster till Finlandsbåten och jag skall natta sonen!

Är så nyfiken Julia på reportaget! Vill maken skall komma hem bums!

• knyttis

Julia - Ååå så glad jag är för din skull! De var helt underbara bilder, kände ju igen mycket och det såg ut som dig! Riktigt smakligt och fint! Blev rädd först då jag såg framsidan på tidningen - bläk! Skulle gärna sett mer, men vet du, jag tycker de bra att de inte visade mer i denna miljö och istället sätter det i en bok el Lantliv där det hör hemma! Hoppas du förstår hur jag menar! Kram på dig! De var verkligen underbart fint som du pyntat! Ponnyridning skulle min lilla gilla med! Har maken kommit hem nu?Vad bra att du kunde ta del av min dag, den har faktiskt varit underbart mysig! LCroft du med!

LCroft - Spisen kan du väl måla om den inte finns! Vad mysigt med uppvisning med dottern!

• knyttis

VSM - Vad kul, tack än en gång och beröm från mina gäster! Mmmm så god den var!

Bea - Grattis grattis grattis till allt nytt härligt du har fått med dig hem!

• knyttis

MiaMariah- Grattis till grisen, älskar den med! Stolen är fin som den är men blir fin i vitt med, härligt då den har en sådan historia!

Juliah - Bra att du förstod hur jag menade, just så! Skönt med maken hemma, då får du sova inatt!

Pressan - Kul att du är inne en sväng!

• knyttis

Jag ringde Syster Lycklig idag strax efter de öppnat, skulle höra om Elviras soffan fanns kvar. Fick klartecken av maken att köpa den och blev ju så hejdundrandes glad! Så hade ngn ringt just innan mig och bokat den.... Jag blev såååå ledsen! Har drömmt om den sedan jag såg den första gången! Snyft!

• knyttis
    mimmi006 skrev 2007-12-10 20:29:33 följande:
    Hade inte spets och snor visning på en fin i somras?
    Jo de vill jag allt! Vi har rätt så litet kök så de måste vara en mindre kökssoffa och den ääär ju för underbar! Skulle vilja ha dit vardagsrumsbord med!
  • knyttis
    FruPuffen skrev 2007-12-10 20:31:20 följande:
    Förresten: Jag kanske, kanske ska få köpa en Oliver Furniture barnsäng till inköpspris... Håll tummarna....
    Vad roligt! Hoppas hoppas!
Svar på tråden Vita hem del 6