• LCroft

Vita hem del 6

Kajsa så vacker! Men usch då att du är allergisk, håller nog med juliah där, ska du faktiskt ha inne mossa om du reagerar så på den? Visst är den vacker men inte till vilket pris som helst?

• LCroft

Fast det fanns inte så mycket annat faktiskt där på den sidan...

Kajsa: Jag har aldrig gjort såna stjärnor

• LCroft
    Kajsa M skrev 2007-11-30 17:28:30 följande:
    Nej men snälla ni, kan ni gå in på min blogg och kolla hur bannern ser ut ? På min dator kommer den inte fram mer än ett par cm. Ser störtlöjligt ut.
    Det är lika på min blogg...
  • LCroft

Godmorgon och en trevlig lilla jul till er alla!

Jag har kramp i magen, vaknade vid 7 och hade fått 2 sms, första vid 22.30: Nu gick vattnet, av syrran m.a.o. Andra vid 6.30: Hur ska man klara av det här? Tar så sjukt redan. Rädd och trött! Ni kan tänka er att jag nästan sprang iväg till sjukhuset Hade nog gjort det också om inte mannen hade sagt åt mig att ringa henne

När jag ringde så kändes det bättre, hon hade försökt vara tapper och tänkt att sambon ska få sova tills det faktiskt börjar vara närmare men till sist ville hon ändå ha dit honom, så han var där nu. 5 cm öppen och skulle få epidural om hon ville. Tröstade henne med att hon får nog sova sen när barnet flyttar hemifrån, snällt va? Oskyldig 

Nu ska jag skumma igenom vad ni skrivit sen sist, en hel massa sidor ser jag

• LCroft

juliah: Firar ni inte lilla jul? Det visste jag inte Eller nåja, vi firar inte desto mer heller faktiskt men vet att många gör det. Tänkte hämta en liten gran som får vara inne en tid och sprida lite härlig grandoft omkring sig Och barnen får varsitt litet paket.

Jag är nog knäpp jag med för jag skulle bra kunna tänka mig att föda igen Och nu när syrran är inne så dansar mina äggstockar tango för fullt Hemlis 

Tänkte det var bättre att skrämma henne med sovandet än att säga när hon tyckte det gjorde ont redan att vänta bara lilla gumman, det onda du känner nu kommer att vara skön massage mot vad som komma skall, det hade ju varit lite elakt Tur hon känner mig för hon bara skrattade åt mig

• LCroft

Det borde vara en liten flicka de ska få

Lilla jul, hmm.... hur ska man förklara det? Knyttis? Det är åtminstone för mig personligen den helg då man börjar julpynta lite, ev äter man lite julmat bara för att längta ännu mer efter det riktiga julbordet Dricker glögg och äter pepparkakor för första gången det året (har tjuvstartat) Många har några julklappar till barnen men vi brukar bara ha nåt litet på var till dem.

Rätt intressant, jag trodde ni också firade lilla jul Alltid lär man sig något nytt!

• LCroft

Knyttis så fina bilder du visar!

Telefonerna går varma, mamma och pappa ringer omvartannat hit för att kolla om nån hört nåt mer Man märker att alla håller syrran väldigt liten, hon och min yngsta har alltid blivit kallad för småflickorna, dels för att de är så nära varann i ålder och dels för att det är så långt mellan mig och dem, ja iofs mellan min bror och dem med. Man tror inte liksom att hon ska palla det här

• LCroft

Ska skumma igenom vad ni skrivit lite senare måste bara berätta att nu är jag moster till en liten Alva

Efter mer än 12 timmar med värkar och försök till att krysta ut henne så blev det snitt till slut, de misstänkte att hon var lite för stor och för att undvika stora skador blev det snitt.

3930 g och 52 cm lång så hon är ingen liten klimp

• LCroft

Underbara bilder Bandy!

Karamell: Jag röstar på den svartvita, ljuvligt foto!

Svar på tråden Vita hem del 6