Inlägg från: Septemberpyret |Visa alla inlägg
  • Septemberpyret

Vita hem del 6

mimmi006 skrev 2007-11-19 21:01:31 följande:
    VSM- svamparna tog tid, men det var inte så svårt! Rekommenderas
    Supermysiga svampar och lykta!
  • Septemberpyret
    Himmelbit skrev 2007-11-20 20:42:56 följande:
    Ja, Septemberpyret hade varit på Ljungs och då hade de sagt att de skulle ha Öppet hus och plocka fram sina julsaker. Men hon kom inte ihåg när...
    God kväll på er!
    Jo, jag kommer ihåg när det är... vill bara verka lite hemlig...!
  • Septemberpyret
    Himmelbit skrev 2007-11-20 20:48:01 följande:
    Tur att jag inte skrev det jag tänkte skriva.... Typ... hon är mer förvirrad än jag och det vill inte säga lite...
    Du känner mig så väl...!
    PS Det är på måndag *viskar*
  • Septemberpyret

Himmelbit: Jättemysig sida, den får du ju inte lägga ner...!

Är det någon av er som har tips på var man kan hitta röd, vit-randiga dekor-/dokumentsnören på nätet förrutom Panduro...?

• Septemberpyret
    Himmelbit skrev 2007-11-20 21:09:31 följande:
    Den känns lite inaktuell bara... Snygga bilder på oss va?! *ha ha ha*
    Jättefina! *allvarlig*
    Hur gick det med tapeterna till övervåningen, hittade du något idag?
  • Septemberpyret

Nu ska jag gå och sussa, ha det gott!

• Septemberpyret

Kajsa M skrev 2007-11-24 21:12:04 följande:

Tack mimmi för en superdag! Och tack Himmelbit och Septemberpyret för sällskapet! Lite shopping blev det. Men det får jag visa en annan gång.Har suttit i soffan och sytt en julkudde jag också. Och så blev jag så inspirerad av mimmis fina vimplar så jag har börjat klippa tygbitar till Miras rum. Evighetsprojekt känns det som...
    Tack själv för en jättetrevlig dag, även om just jag inte shoppade så mycket...! Hoppas att det gick bra att köra hem!

Tusen tack Mimmi för att vi fick se hur fint du har det hemma!
  • Septemberpyret
    mimmi006 skrev 2007-11-24 21:26:18 följande:
    Septembergrynet (urfina stenar, ett riktigt kap ) och Himmelbit. Visst var det spännande att se de censurerade delarna också... *hehe*....
    Eller hur, det är inte alls samma kvalitet på stenarna här i stan...!
  • Septemberpyret
    Himmelbit skrev 2007-11-24 21:25:56 följande:
    Dagens shopping:Uppifrån (något suddig...)Vi får se hur länge tandborstmuggen håller - tappade den i golvet och det blev en spricka i den...
    Nej vad synd! Men jag kanske ska till Lkpg och shoppa i veckan igen om du vill att jag ska köpa en ny till dig...!
  • Septemberpyret

Nu stänger jag för ikväll, sambon är måttligt road av att jag varit borta hela dagen och sen sätter mig här...! Men det är ju så lätt att fastna! Ha en toppenkväll!

Svar på tråden Vita hem del 6