• Feffie

Vita hem del 6

Hej tjejer, kikar in med en fråga igen:)
    Vad brukar ni göra med era väggar? Målar ni dem eller tapetserar? Vi har nästan alla väggar i huset målade men nu tänkte vi då välja en vit/ ljus tapet istället. har ni några förslaag??

Mvh
    JEn

• Feffie

En fråga till. Vilken färg har ni till målning av skåp etc?
    Jag skall måla om ett skåp som skall stå i barnrum så man vill ju ha en slittålig färg.

• Feffie

Hej tjejer, ni som gör egna gröna kransar, hur gör ni dem? Berätta gärna, om inte "receeptet" är hemligt:)

• Feffie

Mimmi
    Hej, har du varit på Unnerstad något på sistone? Jag var där idag, oj vad mycket myyys:)

Hoppas allt är bra annars

/Jen (LKPG)

• Feffie

Hej
    Är det någon som vet var man kan köpa vita krukor med små fötter på? Gärna med fat till så att fötterna sitter på fatet.

Har letat en del i butik men man kanske kan beställa över nätet?

Är även ute efter att beställa en postlåda (liten) från Bruka, kan man beställa det över nätet?

Sist men inte minst är jag på jakt efter en "brödlåda"! Vet att de finns på Nordik här i stan men någon som vet om de finns någon annanstans?

Tack så mycket

Ps vill passa på att tacka för alla vackra bilder ni bjuder på i tråden, jättefint! (även om jag inte skriver så mycket så läser/ tittar jag)

• Feffie

Tack Mimmi, de på Maxi, krukorna, har de fat och fötter?

• Feffie

Mimmi, det låter ju bra, var ju på Unnerstad häromdagen faktiskt:) Men det gör ju inget att åka dit igen!

Måsta kolla in Maxis utbud också. Tack

• Feffie

Mimmamum, åh vilka vackra krukor. Precis sådana jag menar.
    Tack för titten.

• Feffie

Mimmi, såg att du slkrev om den vita korgen med bollar på? Har du sett den i stan?

• Feffie

Hej

I någon av era bloggar såg jag ett hjärta att sätta grönt i och att ha på fasaden. Tror det var i zink. Någon som vet vad jag menar? Kan inte komma ihåg var jag fann det, men det var urfint och jag vill ha!!! :)

Svar på tråden Vita hem del 6