• Feffie

Vita hem del 6

Jag tror att det pratades om den webshopen häromdagen när jag smög i knutarna:) visst är de fina och bra pris har de också.

• Feffie

Måste fråga er experter om ett tips. Jag har fått en jättefin "krona" i julklapp. Den är i "sliten vitt" och till den hör ett fat. antar att man kan ha en liten blomma/ slingerväxt på fatet som kan växa upp på kronan.

Någon som vet vilken "krona" jag menar och isåfall vad använder du din till?

• Feffie

Mori, hmm, ja, det är möjligt. Det ser ut som en "låga" eller ett upp och ned vänt blad upptill. Den du menar säljs den på nätet ? Så jag kan se om vi menar samma sak?

• Feffie

Min krona liknar denna:
    www.fridasgard.se/varor.asp&varugruppID=4

Fast min är större nertill och vit. Det passar inte att bara ha värmeljus på min, för den är för stor nedtill så att säga.

• Feffie

Någon som vill tipsa om var det finns vita flickskrivbord, med bra förvarings möjligheter?

• Feffie

Lillvilda, är i samma sits jag med... När dottern föddes i Juli tog vi ut 20 dar i månaden nu har vi gått ned till hälften. Så vi kan vara hemma länge:) Hur gör ni?

• Feffie

Bea, kommer du ihåg kronan vi talade om häromkvällen? Jag fann den till sist i din blogg och jag tror bestämt att det är samma. Ska ta en bild på min tänkte jag.

Ha en trevlig dag

• Feffie

Kajsa, fick hallförvaringen från ellos i Julklapp:) Den är vitmålad och snart på plats. Vi fick det vita tyget, du hade väl det svarta?

Fint blir det!

• Feffie
    lillvilda skrev 2007-12-27 14:29:28 följande:
    vi har har tagit ut 4 dagar i veckan sen sonen föddes i april, nu tar vi ut 3 dagar i veckan. Men efter han fyller ett måste man ta ut 5 dagar för att inte mista sin sgi eller hur
    Ja man måste ju ta ut fem dagar, men man kan väl arbeta en dag tex och då inte behöva ta ut fem dagar, eller är jag ute och cyklar?
  • Feffie

Mimmi, lite roligt allt. Kikade på skåpet du länkat till, det som var sålt. Vet du vad, det är jag  som köpt det. Om du menar det med två dörrar och hyllplan i mitten?

Har målat det vitt och det står i flickans rum.

Lite kul, men kanske inte för dig:)

Svar på tråden Vita hem del 6