• Rori

Vita hem del 6

MildaMaränger skrev 2007-11-16 10:45:29 följande:
    Å tack för alla tumhållningar... det var ett litet tickande  därinne. Utvecklingen stämde perfekt med planerade BF.. å jag är såååååååååååååååååå lycklig nu!
    GRATTIS

Du, får jag komma in och kika i ditt galleri också?
    Melvins inredningstokiga mamma
  • Rori

Michaela W-Nej men stackare, börjar undra om det är någonting riktigt riktigt allvarligt...
    Massor av styrkekramar till dej

LCroft-så duktig du är på att sy, trebarnsmor och allt Glad

Himmelbit-Jättefint skåp blir det!

Juliah-Grattis!Jag har bara väntat på när ert hem skall komma med i någon tidning, så vackert som det är. Håller med pressan pch Lcroft. kom ihåg att påminna oss finnar om när tidningen utkommer Flört

• Rori
    LCroft skrev 2007-11-19 21:09:25 följande:
    Rori gullet Visst trebarnsmor men de två äldsta håller på med sitt, bara en liten en som håller på och endera också vill sy eller pysslar på med sitt Dessutom är det en fördel med fler barn, man kan ha de äldre att sysselsätta den yngsta om hon blir riktigt klåfingrig
    Kan tänka mig att det är en fördel, skulle kunna låna dina större barn någongång när sonen blir alldeles för busig och mammas tålamod tryter Skrattande
  • Rori

Oj, glömde att gratulera VSM

• Rori
    LCroft skrev 2007-11-19 21:15:41 följande:
    Jodå, det går så bra så Bara att hämta dem De har ju vanan inne vid det här laget så det borde inte vara några problem och du lär inte heller höra: "Maaaammmmmaaaa Ida lyder inte mig" No shit Sherlock! Ida älskar att reta sin storasyster, brorsan är så stor att han inte låter sig retas lika lätt
    Dig får man skratta åt Skrattande Här skulle det nog ropas hela tiden då att Melvin inte lyder för han älskar att inte göra som jag säger
  • Rori
    MichaelaW skrev 2007-11-19 21:18:04 följande:
    Det har varit en sån lång dag som började på vårdcentralen och slutade efter flera timmar på sjukhuset med massa undersökningar, läkare och information. Det här kom helt plötsligt och jag ska få göra flera undersökningar och utreda närmare hur svår sjukdommen är. Det är inte farligt men en dröm som varje kvinna har, har gått i tusen bitar för mig. Kanske finns det ett litet hopp, det får vi se efter fortsatta utredningar och undersökningar. Förlåt om jag pratar i gåtor men jag känner mig inte riktigt redo för att berätt än. Jag vet inte men just nu är jag så fruktansvärt ledsen och jag skäms faktiskt lite. Tack för era kramar, dem värmer!  
    Du ska inte skämmas. Ingen kan något åt en sjukdom!Vi är som sagt många som tänker på dej
    Kram
  • Rori
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-19 21:27:43 följande:
    Och hoppas på att de är extremt dålig kvalité så den går sönder snabbt.
    Kan förstå att det inte är med "all glädje" man tar emot lite vadsomhelst men så kul ändå att barnen bemödar sig och tänker på en Glad Längtar bara till den dagen då sonen ska bli stor och komma hem med saker som han själv har gjort! Jag vet själv av erfarenhet inom branschen att det finns massor av dagisar här runt som kör med den stilen att alla gör en lika grej av en mall och det får mig att se rött eftersom det ju då inte är barnen själva som fått ta initiativ och göra en "egen" grej, utan bara personalens påhitt.....
  • Rori
    lillafruluva skrev 2007-11-19 21:47:39 följande:
    Klart man blir glad, men skulle jag sätta upp allt jag får skulle det se ut som en färgpalett utan dess like här hemma - Famlijen CirkusJag är jätteglad att jag har pyssliga barn i övrigt!
    Kan tänka mig det Skrattande
  • Rori

Godmorgon allihopa

juliah skrev 2007-11-20 08:56:25 följande:
    Jag är ledsen för mitt tjat...fick mail från reportern, de vill att vi ska ha färgglada (röda) kläder på oss. Jag vägrar! Har inhandlat en vit blus och barnen ska ha vita stickade koftor på sig...Hur 17 gör man?
    Säg att du redan har köpt kläder åt er alla och att du inte hinner skaffa några röda kläder med så kort varsel
Svar på tråden Vita hem del 6