• Rori

Vita hem del 6

mimmi006 skrev 2007-12-01 08:25:32 följande:
    Jag tror på årets julkalender, Johan Ulvesson är med! Har ni tagit fram adventsljusstakar och stjärnor?
    Ja tror också att den är bra!Jepp, ljusstakarna och stjärnorna är fram, idag ska jag se om jag hittar nya stjärnor!Också en utejulgran är framme
    Melvins inredningstokiga mamma
  • Rori
    Peak skrev 2007-12-03 14:18:52 följande:
    MINST sagt!! Nån som provat Leilas recept på saffransskorpor?Jag vet inte om jag kan titta på nästa program, kommer väga hur mycket som helst vid jul då tror jag
    Jo, jag har provat och nog blev de goda, men ändå inte riktigt i min smak. Men min mamma tyckte att de var urgoda, så smaken är som baken Skrattande

Ja, nästa program vet jag inte om jag ens vågar titta på, förra gången satt jag och dreggla hela programmet Skrattande
  • Rori

Glömde ju kommentera bilderna!Såå fina! Och här är en till som känner igen sig i gnällperioder. I lördags var vi på julfest och sonen skrek som en stucken gris varje gång någonting gick emot. Kul när alla stirrade på oss som om vi var världens oansvarigaste som inte får pojken att lyssna eller sitta still Förvånad Men däremellan är de ju såå mysiga och gulliga!

• Rori

Bilder av årets julkort finns i mitt bildgalleri!
    Välkomna

• Rori

Hej hopp!Någon som bakat saffransbullarna från nyaste Lantliv?Tänkte höra hur de smakar...

• Rori
    knyttis skrev 2007-12-04 13:28:58 följande:
    Hej!Nu kan ni väl tycka lite synd om oss... Vi har lyckats bli kräksjuka 2:a omgången på 2 veckor nu! Jag har typ ingen energi alls kvar i kroppen, vit som ett lakan. Dessutom har jag födelsedag idag...Fina bilder ni visat!Mysiga blog inlägg!
    Nej men stackare Gråter Usch va hemskt!!Sänder massor av styrkekramar till er!!!!Vet hur dålig och svag man blir. Vi fick kräksjuka förra vintern hela familjen och då var vi så dåliga man kan bli!! Skicken också en liten  till dej!Kram
  • Rori

Oj förlåt knyttis, glömde ju att säga GRATTIS

Svar på tråden Vita hem del 6