• Enji

Vita hem del 6

Camilla R skrev 2007-11-09 09:17:10 följande:
    du kanske tillhör den lyckliga skaran med blodgrupp B vilka nästan är "immuna" mot kräksjukor (www.fof.se/)
    intressant
  • Enji
    Lisa1981 skrev 2007-11-09 09:53:02 följande:
    Vsm, tack för köpet det blir braJag vill börja sätta upp allt mysigt nu...hoppas dessa 2-3 veckor går fort Vill ni se bilder på kuddarna som jag gjorde igår??
    klart vi vill!
  • Enji
    Lisa1981 skrev 2007-11-09 10:00:29 följande:
    Här är dom. Vet inte varför tyger ser lite gult ut på det andra kortet. De är gräddvitt och rött.
    Åh jättesöta!!
  • Enji
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-09 11:26:51 följande:
    Sovrummet finns nu i bloggen.Dags att städa övervåningen med två rätt motvilliga söner. *önska mig lycka till*
    mysigt sovrum ni har..
  • Enji

Vill bara visa vilka söta tossor jag hitta till dottern idag

Söta tossor

Gemelli -> Lycka till! Hoppas Vide kommer till er snart.

• Enji

LinaoMatilda 
    Mufflon

Visst var de söta, plommonlila o fina

• Enji
    mimmi006 skrev 2007-11-10 18:06:37 följande:
    Enji- de var jättesöta!Min dotter har ett par rosa, men hon vill helst inte ha nåt på sig... synd, det är som är så mysigt med tofflor
    Lillan här hemma har inte så mycket val än.. Dessutom var där smarta snöre och dra åt, så de inte trillar av så lätt. Tycker det är ett problem annars.
  • Enji
    mimmi006 skrev 2007-11-10 18:13:08 följande:
    Det är en fördel! Jag har bobux till båda, men de är tunnare. De sitter kanonbra, rekommenderas verkligen!Malins- jag letade som en tok efter en röd filt med vita snöflingor på Rusta... hittade ingen, såg du nån?
    Jag har också något liknande Bobux fast ett annat märke som är bara skinn liksom. Jättebra de också!

Var tvungen att åka inom Åhlens och köpa den vita hjärtljusstaken. Det är ert fel Skrattande Men söt är den!
  • Enji

gomorron mimmi
    tidig söndamorgon ser jag.. du får slappa lite iaf

• Enji
    mimmi006 skrev 2007-11-11 07:06:11 följande:
    Jag hoppas det! Orkar inte göra så mycket annat just nu... ska lägga upp gardinerna jag köpte igår, det är dagens uppdrag! Och slå in farsdagspresent...Hur är det själv? Allt väl?
    Japp det e bra.. sitter o funderar på vad man ska göra för farsdag middag idag. Vet du vad ni ska ha?
Svar på tråden Vita hem del 6