Vita hem del 6
Mimmi: COOL radio!!!
Peak: Håller med om Elsas hem!! Helt underbart sortiment... Ungefär de prylarna skulle jag vilja sälja i min gårdsbutik som jag drömmer om, hihi. Greengate, maileg, walter og co....
Mimmi: COOL radio!!!
Peak: Håller med om Elsas hem!! Helt underbart sortiment... Ungefär de prylarna skulle jag vilja sälja i min gårdsbutik som jag drömmer om, hihi. Greengate, maileg, walter og co....
Hej! Kikar in snabbt, har bara swischat förbi spridda inlägg. Såg ett jättefint skåp som jag blev avis på som Kajsa ville köpa och måla vitt och en underbart vacker trappa hos Julia. Sen hann jag också se Mimmis vackra ljusstake. Nu måste jag swischa vidare med att städa lite och göra mat inför nyårsbjudningen i morgon! KRAAAM.
Forfarande inget besked om Oliver-sängen....
Och Lasseliten: Jättefin stol och vad snyggt med grenen ovanför!
God morgon!
Vi ska också rolla aprikost badrum vitt ! Vill också ha tips...
Vad söt du är mimma! Så kul att se hur alla ser ut!
Åh så kul!!! Ser fram emot bilder... Vi ska en sväng till IKEA idag. Ska köpa fina FÖRVARINGSBOXAR till sonens lekrum. Vi fick också en del krafsleksaker i julklapp som behöver döljas .
Håller med Jeajea; nästa år ska jag bara önska kläder till barnen av makens släkt..(min släkt har koll ). Fick en GRÄSLIG pirats of the caribean-bilbana i miljoners delar med en stor DÖDSKALLE som bilarna ska köra igenom. Den skrattar ett spöklikt ljud varje gång så Albin är jätterädd för den. Inte så lämplig för en 2,5 åring tycker jag...
Nu ska jag ut en sväng innan ikea, sonen fick skidor i julklapp av mormor och morfar! Och äntligen har det kommit lite snö!!
God morgon! Åh jag är först idag fast det inte är så tidigt... Är alla i vikttråden numera ?