Vita hem del 6

Mimmamum: Du blev visst överöst av gardinspiraler!
Den var ju också fin... men ingen Sebra... Men andrahandsvärdesknepet kanske jag ska testa! Gick på det själv nämligen när maken köpte en SKOTER :-O!!
Kajsa: Skönt att du förstår!
God förmiddag förresten! Här är jag och Viggo förkylda. Viggo har en hemsk hosta och är rosslig, är lite rädd att han har RS. Men BVC säger att det är jobbigast för de under 2 mån, att de äldre (han är 4,5 mån) klarar sig bättre. Men vi måste åka upp om han får problem med andningen :-O. Han har legat som en sugplopp på mig hela natten, har sovit jättedåligt.
Skulle ha mitt födelsedagskalas i morgon men det blir framskjutet till nästa lördag. Och på söndag ska jag på FORMEX! Jippi, vi fick biljetter!!
Någon mer som ska på Formex på söndag?
För övrigt blir jag mer och mer peppad att starta eget, hihi... Får se hur jag känner efter Formex... Läste i tidningen i dag att lärare här i Gävle sparkas på löpande band, så det känns ju inte som att man kommer att kunna få nåt jobb där i allafall.
Juliah: Jättefina gardiner!
LillafruLuva: Hoppas du också hittar såna!
MariaV: Låter jättefint med badrummet! Vi planerar också svart golv i badrummet.
Inga framsteg i mitt barnsängs-letande. Inget svar än om Oliver furniture till inköpspris, Beg. Juno-säng för långt bort, Sebra på rea slut, Övertalningsförsök om ny Sebra inga resultat (vi måste köpa ny TV, vår gamla rasar snart)....
Sylt: Oj förlåt, inte meningen att glömma dig!! Och jag som snokar runt hos dig ibland... Nu har jag iallafall fixat så du kan komma in till mig! Välkommen!
Ja visst är det trist med små krassliga bebisar... Viggo har inte så mycket feber, lite varm på nätterna bara. Så vi håller oss hemma, känns inte som vi behöver åka upp på akuten. Jag har näsdroppar och näsfrida (fast han tycket INTE det är kul) Tyckte dock att hostan lät lite bättre nu... Grattis till 6-månaders lillkillen!