Inlägg från: FruPuffen |Visa alla inlägg
  • FruPuffen

Vita hem del 6

MiaMariah skrev 2008-01-12 18:37:39 följande:
    Lite dåliga bilder från shoppingen från Elsas.
    Åh vad fint! Jag ville också beställa från Elsas, hade ÄNTLIGEN bestämt mig för att skicka efter ett zinkhus av mellanstorlek (belöning eftersom jag gått ner 1 kg ) Men så är de sluuut! Nån som vet nåt mer ställe som de har zinkhus på nätet (ej de jättestora och ej mini)?? Förlåt, det känns som jag tjatat om zinkhus här i tråden i flera månader . Eller finns de i nån söndagsöppen butik nära Älvsjö (ska dit på söndag!)?
  • FruPuffen
    juliah skrev 2008-01-12 19:05:35 följande:
    Klockan 17.15 idag föddes lilla Alice, emmasas dotter. Fyra veckor för tidigt men frisk och kry! Jag blir bebissjuuuuuk, och jag som har en plutt hemma.
    Åh vad kul!!!
  • FruPuffen
    mimmamum skrev 2008-01-12 19:06:17 följande:
    Nublu, japp! Vi har målat med Alcro Tät täckfärg våtrum halvblank, verkar funka toppen! Till golvet har vi en golvfärg.
    Det ska jag nog skriva upp tills vi ska måla vårt badrum! Vad kul att komma hem och ha ett vitt badrum!
  • FruPuffen
    mimmamum skrev 2008-01-12 19:16:40 följande:
    FruPuffen, det är helt underbart! Sambon sätter ihop nya badrumsskåpet nu, vårt gamla var en fullständig katastrof!
    Åh förstår känslan att sätta upp nya grejer och piffa... Bilder kommer väl sen ? Nu ska jag ta ett röjarrace i huset (läs plocka leksaker o disk) sen blir det Sagan om ringen-film och lite smågodis. God kväll!
  • FruPuffen

God kväll... Är seg och orkar inget, FÖRKYLD! Letar massor på blocket, hittar INGET!! Är på jakt efter vitrinskåp, ett med dörrar nertill och glasdörrar upptill. Alfas har ett sånt, toksnyggt... Vill ha en apotekardisk också och en lesvik skohylla... Vill ha en barnsäng och inreda barnrummet... Och borde sy kyddar och måla om byrån! VILL så mycket men orkar inte... BLÄ BLÄ vad jag är låg idag.
    Log åt mimmis söta kaninhistoria i bloggen i allafall.
    Söt lampa, Bea!
    Förlåt om jag är lite neggig...

• FruPuffen

Himmelbit: Otroligt fina dynor!! Typiskt att det finns 5 st kvar i lager när man behöver 6... Fast jag har inga köksstolar till dem än !

VSM: Vad du hittar fina skåp! Här i Gävle finns aldrig nåt och jag tycker jag är inne på blocket jämt! Fast jag är mer ute efter ett vitrinskåp med glasdörrar upptill... Ingen som har ett sånt på lut?

God kväll förresten! Här är förkylt fortfarande, alla utom maken. Har massor av ideer och inspiration men orkar inget... Ge mig lite frisk energi någon!!

• FruPuffen
    malins79 skrev 2008-01-14 19:26:32 följande:
    Jag såg det skåpet igår! Det var fint, förstår att du är deppig, jag har knappt kommit över att jag inte fick köpa Junosängen för 500kr!
    Har det sålts en Junosäng för 500 kr??? *får hjärtklappning av avundsjuka* :-O
  • FruPuffen
    Himmelbit skrev 2008-01-14 20:58:24 följande:
    Här har du 6 st - dessutom billigare *lockar*www.hansonsmagasin.se/product.asp...
    Hördududu, fresterska där.... *dreglar* Vet du hur lite energi som krävs för att klicka hem 6 fina volangdynor?  Och den där sidan var jag ovetande om till du visade den... Nu vill jag ha massor där!! Tur att maken sitter bredvid och ser vad jag gör (shoppade dessutom jacka och stövlar idag...)
  • FruPuffen
    malins79 skrev 2008-01-14 21:04:58 följande:
    Japp, jag var sååååå nära att få köpa den för det priset av mannen men tyvärr hade den sålts av frun tidigare på dagen till en arbetskamrat. Dom visste inte att det var en Juno  med andra ord.
    Åh jag förstår att du har svårt att komma över det! Känner mig lite chockad själv faktisktHemlis, är ju på stenhård jakt efter barnsäng!! Det är ju såna personer man ska träffa på som inte har en aning om vad dom säljer...
  • FruPuffen
    Himmelbit skrev 2008-01-14 21:14:02 följande:
    Det är du värd!! *klicka, klicka*
    Men hur kommer jag förbi maken, han börjar ana oråd om jag börjar greja med Visakortet bredvid datorn...
Svar på tråden Vita hem del 6