Inlägg från: lillafruluva |Visa alla inlägg
  • lillafruluva

Vita hem del 6

juliah skrev 2007-12-06 06:58:36 följande:
    Enji, Ja det ska bli skoj. Har inte bestämt ngt om servis ännu men det blir nog bra det.Jaha så skoj att få gå på föräldraträff,här får man då inte göra ett smack med andra barnet. Har ni hittat någon slags rutin i vardagen?
    Hehe, Leila sa igår att hon gärna dukar fram blandat porslin för att få det mer personligt
  • lillafruluva
    newht skrev 2007-12-06 07:20:15 följande:
    Goder morgon!*gäsp*Får man komma in hos er, mina tjejer har inte vaknat än! Bara jag som e uppe tidigt!Julia; Vilken tidning blir det denna gång? Ditt hem e ju som klippt o skuret för ett vackert repotage i Lantliv om du frågar mig, men det skulle passa i vilken tidning som helst!Jag har blivit tillfrågad om en fotosession...eller vad det heter, i mitt hem med. har skickat iväg foton o det skulle överläggas vilken av inredningstidningarna mitt hem skulle passa i! Jag är mest tagen av att bli ens tillfrågad!*gapar som en fågelholk*Min kompis, IRL, hade Lantliv hemma hos sig för några månader sen, men om jag fattat det rätt så tar det nästan ett år innan det kommer i tidningen...tala om planering!
    Vad kul!
    Oj, ett år! Då skulle ingen känna igen mitt hem, jag gör om här jämt!

Juliah - Blanda på du, jag tror det blir jättefint!!
  • lillafruluva
    newht skrev 2007-12-06 07:46:22 följande:
    Julia; Gör så, det e meningen att det ska fungera smidigt för dig, annars e de inget kul!Tack, barnen o andra gäster sover som kungar där, mannen o jag har pratat om att testsova där ute en natt...hahaha,knasigt!I helgen som kommer ska vi ha alla våra brorsbarn här över natt, dom e alla fyra i samma åldrar o har såå kul ihop! Det blir massor av mys och på söndag kommer hela tjocka släkten hit på stor pysseldag, jag e jultokigast i familjen, har köpt mängder av pyssel på panduro! (vad jag bubblar...sorry)
    Åh vad mysigt!! Kan jag hyra sängen om jag har vägarna förbi??? Då kan vi pyssla massor
  • lillafruluva
    Camilla R skrev 2007-12-08 12:04:38 följande:
    Idag skall vi i familjen iväg på julbord ute på Värmdö tillsammans med en annan familj, skall bli jättegott och trevligt! Ser fram emot att "frossa" i sill, strömming, lax & godis
    Åh vad mysigt, och gott!!! Nu börjar hungern komma tillbaka här!!
Svar på tråden Vita hem del 6