Inlägg från: lillafruluva |Visa alla inlägg
  • lillafruluva
    Pärla1 skrev 2007-12-04 12:23:45 följande:
    Juliah: Åh, jag har också spanat in den där spisen, men blev så osäker på färgen. Jag har köpt två maraccas och en bil i trä till dottern, röd med vita prickar. Jättefina, kul att man än så länge kan "styra" med vad barnen leker med, hihi...Jag gillade även denna:www.blaelefant.se/product.asp&su...Lasse: Måste också ta tag i att göra de där bullarna, glömmer VARJE gång att köpa Saffran i affären!Till helgen ska vi börja måla lister och tapetsera i v-rummet, vad jag längtar..står inte ut med denna hemska tapet längre!
    Ja, värre är det när de själva vill välja.. Kan bli rena cirkusen i rummet. Då är det bra med snygg förvaring där mamma kan gömma allt när det behövs!
  • lillafruluva
    juliah skrev 2007-12-04 18:11:55 följande:
    Bjussar på en bild på pyntade vedspisen istället för allt hysteriskt prat om mina fobier.Jag har så svårt att få till bra kvällsbilder men ni kan ana känslan av mys ändå kanske.
    Jättemysig bild Juliah!
    Längtar tills jag kan sätta in bilder på vår vedspis
  • lillafruluva
    LinaoMatilda skrev 2007-12-04 18:31:00 följande:
    håller med. Tänk vad mycket alla gamla saker varit med om eg. Tänk vad många som suttit i en gammal kökssoffa t.ex.
    Precis! Jag köpte en gammal barnstol, tänk alla små barn som suttit och klättrat på den. Den är från mitten av 1800-talet
  • lillafruluva
    mimmi006 skrev 2007-12-04 18:43:55 följande:
    å vad gulligt! Jag gillar också saker som har varit med, känns äkta på något sätt... Har du bild i galleriet?
    Jag sätter in en bild, har precis raderat galleriet och börjat om från början!
Svar på tråden Vita hem del 6