Inlägg från: lillafruluva |Visa alla inlägg
  • lillafruluva

Vita hem del 6

Jag tycker båda är fina med!! Svårt för färgerna var så vackra på den med färg med..inte alls starka eller så..
    Tror att den drar mer uppmärksamhet till sig i färg.
    Men som sagt så ser man det bäst när man har rummet framför sig!

• lillafruluva
    Karamellfabriken skrev 2007-12-01 11:44:53 följande:
    Vad snällt att ni ville tycka till. Är lite osäker själv men kom just på att Extrafilm just nu har ett erbjudande där man får varannan canvastavla gratis.Kanske skulle göra två och se vilken som blir bäst
    Bra idé!! Eller byta med årstiderna???
  • lillafruluva

VSM-fina bilder!!

Dags att bege sig ut i regnet och ner till ishallen-har lovat att titta på dotterns skridskoråkning! Tänkte köpa med mig lite garn på tillbakavägen

• lillafruluva
    juliah skrev 2007-12-03 14:22:18 följande:
    Hej hopp!Bakade lussebröd imorse i långpanna efter senaste Lantliv receptet, blev riktigt smarrigt *tipsar tipsar*Känner igen mig i det ni skriver, jag har det kämpigt härhemma emellanåt, speciellt de dagar som Noell vägrar middagsvilan, dagarna blir så långa oftast från 4-halv fem för mig. Tär på mig och allt omkringNyss var en god vän på besök med sin "nye". Han har läst min blogg hihi, och är galet inredninsgintresserad och surade lite över att han missat butiken Koffert Han som har koll på allt.
    Kul med en manlig inredningsintresserad!!
    Min sambo har ingen koll alls, men ibland måste han sticka in ett klagomål över något jag målat eller så, men det är väl mest för att känna sig delaktig

Min mamma kommer hit imorgon, då ska vi julbaka med barnen, kanske ska ta de lussebröden då!
  • lillafruluva

Hehe, här ser det ut som en bomb slagit ned! Jag skruvar isär dotterns bokhyllor som är sålda och samtidigt har jag julgrejer som ligger överallt och sen saker som jag inte har någon aning om var de kommer ifrån!! Sambon blir nog lagom glad

Jag tror ingen här är en dålig förälder, alla barn har perioder som är mer eller mindre jobbiga och man kan känna sig minst sagt maktlös ibland! Det positiva är att perioderna går över!

• lillafruluva
    Ewis skrev 2007-12-03 15:43:44 följande:
    Ååå snälla finns det ingen som ganska snabbt kan hjälpa mig med bilderna???Tänkte beställa almanackan på näten ganska snart.Ber jätte snällt!!!
    Har du något mått på hur stor bilden ska vara??
Svar på tråden Vita hem del 6