Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 6

Kickan07 skrev 2007-11-23 20:57:07 följande:
    Förlåt MImmi- Fick för mig att det var barnkläder du var ute efter, men det var nog leksaker. Glöm Bom Bom. Förlåt.. Vet inte hur man gör skämsgubben (vill nån tala om?) så jag skriver det i stället. SKÄMS!
    Jag tar tacksamt mot alla tips ! Tack! Vill gärna visa svärmor till bra butiker Oskyldig
  • mimmi006
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-23 22:20:10 följande:
    MIMMI! Det är är inte rättvist! Att komma med fina vita bilder efter mina och Himmelbits gula.Det ser föööör fint ut!!!
    F´låt, det var fuskigt... den är tagen för ett tag sen i dagsljus! Vilken svikare jag är
    Lynn84 skrev 2007-11-23 22:19:08 följande:
    God kväll på er!Mimmi...Vart har du hittat advensstaken du visar i bloggen?Jätte fint....märke, pris etc mottages gärna!Ha en fortsatt bra kväll!
    Jag är inte säker... staffans fålar tror jag att den heter och jag tror att det var Markslöjd eller något annat känt märke...
  • mimmi006
    knyttis skrev 2007-11-23 22:27:18 följande:
    mimmi - Urfina palengardiner, tänk att de finns så mkt fint på Rusta. Du hittade ju julgransmattan där med. Själv fyndar jag där rätt sällan - tyvärr! Har varit en härmapa idag och köpt de underbara kuddarna med God Jul på som du visar på bilden! Du har ju så bra smak vännen!
    Tack detsamma! Jag har börjat hitta grejer på Rusta senaste tiden och det var efter tipset om housekeeper hinken ... Det är inte lätt att hitta färdiga panelgardiner, så de här blev jag jätteglad för! 2 för 199:- var inte superbilligt, men de är fina...
  • mimmi006
    Bandykillar skrev 2007-11-23 22:48:46 följande:
    Mimmi vad fint du har.. Himmelbit njut imorgon (så du kan berätta om alla fina detaljer sen)Vad har du köpt kuddarna som det står god jul på? Hoppas att du komer visa fler bilder sen när du "julat" merNu har målarna snart gjort klart, kommer tillbakapå måndag och sätter de sista listerna som fattas lite varstans i köket.Himmelbit hur går det med övervåningen?
    Tack, snälla! Jag har inte kuddarna framme/ framåt än så länge, det känns lite tidigt än... de är från Himla och jag köpte dem jättebilligt på rea förra året! Väldigt kul nu ... Har en till med god jul broderi på...
Svar på tråden Vita hem del 6