Kajsa M skrev 2007-12-26 11:27:51 följande:
God fortsättning allihop!MalinSVilken underbar julklapp du fick!MoriSöt dockservis!Beatrize74Hoppas du mår bra!Hemma efter fart och fläng i jul. Så skönt att bara ta det lungt idag.Min man sa att han hade köpt något litet billigt till mig i julklapp. Så jag gick ch köpte en billig klapp till honom. Tänkte ju ändå att vi ska köpa nytt matbod och stolar till köket så det var bra om vi sparade våra pengar. På julklappsutdelningen får jag två paket. När jag slitit av pappret på det lite större paketet så ser jag en Laptopkartong. Surar lite för mig själv och tycker han var taskig som slagit in min lilla billliga julklapp i en laptopkartong eftersom han vet att jag så gärna velat ha en laptop. Så jag öppnar kartongen också för att leta efter tegelstenar. Men till min absoluta förvåning så ÄR det en laptop! Jag har fått min egna lilla bärbara dator. Visst, liten är den, men billlig? 10.000!!! Den är så himla fin och VIT!!! Jag frågade om han tycker att jag surfar för lite, men hans tanke var att få mig tillbaka i soffan om kvällarna. Och själv hade jag köpt en stegräknare til honom...hahahaIdag ska jag bestämma mig för hur det ska bli med köksmöblerna. Har ju sålt de i ek och har nu flyttat in vardagsrumsmöblerna i köket. Det är vita helklädd stolar och lämpar sig inte i mitt kök med två små lortgrisar. Wish meluck!
Vilken överraskning -något snopet förstår jag, men jättekul och gulligt av honom! Lycka till med möbelinköpen -vad lutar det åt?
Själva skall vi gå på Cosmonova idag innan vi skall hem till mina föräldrar på middag.
P.S julpyntade den lilla gardinkappan i köksfönstret, finns bild i mitt galleri om du vill se!