Inlägg från: Camilla R |Visa alla inlägg
  • Camilla R

Vita hem del 6

Himmelbit skrev 2007-12-13 07:24:02 följande:
    Sitter nu och gör inbjudningskort till Melkers 1-årskalas - han fyller på nyårsafton!  
    GRATTIS!! Då fyller vår grannes barn år, själv fyller sonen 3 januari, så det är väl hög tid att börja planera. Det är väldigt kalasintensivt så här i december och januari för oss, det är otroligt många som fyller år.
  • Camilla R
    Vitadrömmar skrev 2007-12-13 09:33:34 följande:
    GodMorgon allesammans!Någon som vet om leila från tv4plus har ngn hemsida eller liknande med hennes recept?kram på er!
    www.recept.nu har Leilas alla mumsiga recept.
  • Camilla R

Värsta Supermamman skrev 2007-12-13 10:50:32 följande:

Pärla1: om du står ut med att det inte är färdig piffat så! Jag ställde alla fotografier som stod i bokhyllan uppe på och blev inte nöjd.. Det ska ändras om idag.. Bild kommer om två minuter..
    Jag är också jättenyfiken (som alltid) tycker skåpet var jättefint när jag såg det första gången (grundmålat). Så härligt med både täckt och vitrin och med så fina spröjs.
  • Camilla R

Värsta Supermamman skrev 2007-12-13 11:05:05 följande:

Tack Sötnos!Fyyy, vad det är tråkigt att ta kort när det är så grått och mörkt ute!Vad gör man med den fula AC:n på väggen? Bygger in den i en låda? Den är underbar att ha när det är galet varmt på sommaren, men vad gör man av den nu?Bokhyllorna står kvar.. Maken och jag ska ta ut dem i garaget ikväll..
    Åhhhh, så fint det blev, verkligen jättehärligt skåp!
  • Camilla R
    Malwa skrev 2007-12-13 12:18:07 följande:
    Måste bara dela med mig lite av min glädjeyra, igår kl 13,00 gick jag nämligen från att vara fröken till att vara fru!hade en borgelig vigsel i vårat nybyggda hus med endast våra barn och mammor som vittnen, allt blev så lyckat och alldeles lagom! är sååå lycklig
    GRATTIS!! Vad härligt lagom, intimt och mysigt det låter!
  • Camilla R
    Daggdroppen skrev 2007-12-13 14:26:50 följande:
    Förresten, smittar inte öroninflammation? Läkaren sa att han kan åka till dagis så fort febern är borta. Det är nu tredje dagen med penicilin. Nu orde det ju inte smitta mera, men smittar det alltså överhuvudtaget? Som jag fattade så gör det inte det.. Märkligt...
    Såvitt jag har förstått och fått det berättat för mig så smittar inte öroninflammationen i sig. Öroninflammationen uppstår oftast av en förkylning som liksom "täpper till" hörselgångarna och som skapar inflammationen. Förkylningen däremot är ju som bekant smittande.
  • Camilla R

Det behöver du verkligen inte göra. Jag fick detta förklarat för mig när min son var 2 år och riktigt öronbarn -vi var såå nära att behöva operera in rör.

• Camilla R
    Daggdroppen skrev 2007-12-13 14:43:31 följande:
    Vet du hur många öroninflammationer man måste ha före man räknas som öronbarn och det blir prat om rör?
    har för mig att det 6-7 stycken på ett år. En öroninflammation tar ungefär 6 veckor för örat att läka ut och får man då återkommande inflammationer så hinner inte örat me.
  • Camilla R
    knyttis skrev 2007-12-14 12:39:14 följande:
    Lynn - Jag tycker fortfarande de låter helt otroligt, jag tycker verkligen inte det är ok att ha såna gifiga ormar för sällskap! Borde vara förbjudet!
    Jag fattar inte ens att man vill ha såna som sällskap, varför liksom...
  • Camilla R
    MiaMariah skrev 2007-12-14 13:35:27 följande:
    Har nog fått pippi både på grisar och Majlaj (Sylt ) tror jag..
    Supersöta grisar!!
Svar på tråden Vita hem del 6