Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

Vita hem del 6

LCroft skrev 2007-12-14 07:44:49 följande:
    knyttis: Ida sover ännu i spjälsängen och jag tror faktiskt inte hon skulle hållas i sängen än om hon inte hade den. Rebecca älskade också sin spjälis och sov där länge! Tror att det blir lika med Ida, dessutom ser hennes säng vissa dagar ut som hon hade roat sig med att riva upp allt. Jag är lat och så länge hon inte försöker klättra ut så får hon ha den, känns tryggare för mig med eftersom sovrummen är på vinden så när jag lagt henne i sängen så går jag ner, hör bara genom babyvakten hur hon ibland busar på en stund innan hon somnar
    Vad skönt att höra! Jag kände mig lite dum mot W innan då han fick ha kvar sin spjälismodell. Jag har 2 väninnor som har jämngamla barn och de har bytt för flere månader sedan till växa säng... Så jag kände nästan att jag måste. De just de jag tror nu, han kommer aldrig att hållas där, han har sån energi. Och när han inte sover ordentligt... då vet vi alla hur det blir..en liten pina Hur länge sov Rebecca i sin då?
  • knyttis

LCroft- Inte vill vi ju ha en grön jul inte... Vi får flirta med vädergudarna lite...hur man nu gör det... Vi komer att vara i Finland i 2veckor, största delen i Vasa men troligen också i Helsingfors. Vi har fått en fin inbjudan dit  Både mina och makens föräldrar bor i Vasa/Kvevlax så vi får dela upp oss däremellan. Tusen tack för inbjudan...hojtar till om jag har vägarna förbi

• knyttis

VSM - Å vad roligt ni kommer att ha det! Du har ju ett så underbart hem att ta emot dem i! Nu träffar jag inte min släkt så där sällan som du träffat din syster nu men. När jag åker hem kommer jag på mig själv med att sitta och mysa och bara "titta" på mina föräldrar/syster osv med ett fånigt leende. Man är SÅ glad att äntligen få se dem på riktigt! Tur att de finns "Skype" så man kan umgås lite på avstånd med!

• knyttis

Surfturf - Vilken underbar beskrivning över allt du gjort, njöt riktigt med dig! Ser gärna mycket bilder när kameran har laddats klart! Vad skönt med en dotter som tar över baket

• knyttis
    syster ruffa skrev 2007-12-14 08:08:41 följande:
    Hej alla goa mammor/kvinnor!Har följt med er härliga tråd en tid nu, och inspirerats och förvånats över hur många duktiga mammor/kvinnor här finns. Ni inreder, bakar, kokar, handarbetar och hinner ha både blogg och vara aktiva här på familjeliv! Superduktiga allihop! Ni ska veta att ni är för mig en stor inspirationskälla!Kikar in här på fl [främst vita hem och bloggtråden] när tid finns, och ska i fortsättningen försöka lämna lite fler spår efter mig [smyläsare] ;)Jag för oxå en enkel inredningsblogg, så om ni vill kan ni kika in där oxå. www.systerruffa.blogspot.com [Har valt att lösenskydda, så ifall ni vill in så maila mig.]Önskar alla en riktigt mysig dag! kram/ruffaps.värsta supermamman: tackar för backup ;)
    Jag vill gärna koma in och kika om jag får!
  • knyttis

Lynn - Jag tycker fortfarande de låter helt otroligt, jag tycker verkligen inte det är ok att ha såna gifiga ormar för sällskap! Borde vara förbjudet!

• knyttis
    Peak skrev 2007-12-14 12:35:41 följande:
    Åhh, tår i ögat. Vad snäll du är!! Har ju glömt ta bort mitt tillägg!! Jag har kommit på julklapp så jag är på!! Kom igen tjejer!! Ni som handlar så mycket fint!Julklappsbyte för 100 kr (eller 50)? Skriv in er på listan i så fall, senast fredag. Jag lottar vem som byter med vem på lördag och så har ni fram till onsdag 19/12 på er att köpa och skicka paketet. Självklart byter vi nåt som helst är vitt Lista på deltagare:MiaMariahBandykillar MufflonPeak
    Jag tror Jea Jea skrev att hon ville vara med också, kolla så jag inte kommer ihåg fel!
  • knyttis
    lillafruluva skrev 2007-12-14 12:27:02 följande:
    Sådär, en bokhylla är ihopskruvad, nu måste jag leta korgar att ställa i den bara Jag har hunnit fika med väninnan och hennes dotter också, funderar på att baka efter loppisen sen så jag inte börjar stressa!Usch för ormar!!! Varför ringde du lokaltidningen, för att få info? Förstod inte riktigt..
    lillafruluva skrev 2007-12-14 12:31:26 följande:
    Jag kommer inte på någon blogspotblogg alls! Gör ni det?
    Bra jobbat och ja jag kommer in på blogspot!
Svar på tråden Vita hem del 6