Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006
    LinaoMatilda skrev 2007-11-24 20:59:26 följande:
    Ni med små barn hur gör ni när ni pyntat och fixat på bord eller annars tillgängliga ställen? Våra barn är genast framme och ska lägga sin egen "touch" på pyntet
    kan inte pynta på bord som är under 1 meters höjd... tyvärr! En ullskål då eller något annat okrossbart.

Himmelbit- vilken tur att du tyckte det! Kändes som det inte blev så mycket shopping, men det är väldigt roligt och spännande att ses!

Sylt- jag köpte lite vitt porslin och pynt från Walther og Co. Inte något stort hus, utan ett litet julgranspynthus... kommer nog i bloggen imorgon
  • mimmi006
    Sylt skrev 2007-11-24 21:17:39 följande:
    ... såg ju att du har TVÅ Waltherhus *surar* Har du tre nu *om möjligt ännu surare* . Bild, bild, bild!
    Ja, just det! Det har jag ju... GeneradGlad De har visst det ena på syster lycklig....

Tack Kajsa, Septembergrynet (urfina stenar, ett riktigt kap ) och Himmelbit. Visst var det spännande att se de censurerade delarna också... *hehe*....
  • mimmi006
    Himmelbit skrev 2007-11-24 21:58:48 följande:
    Du är sååå välkommen! Måndag på Öppet hus kanske. Mitt sällskap kanske bangar ju.. Tänk - då har ju t.o.m. vi fått lön
    nej, jag får på tisdag ... måste panta burkar om jag ska ha råd! *asg*
  • mimmi006
    juliah skrev 2007-11-25 07:51:17 följande:
    mimmamum, Ett stort Grattis till dig! Jag ska också bli ägare av en stor änglapålle en vacker dag Och tänker dessutom skryta med att jag känner dig Idag ska jag spraya en näverkorg jag fick av mamma vit. Jag är barnsligt förtjust i hantverk hihi.Undrar över när nublu får in Monicas ljusstakar, någon som vet? Vår trapp håller på att förvandlas, ska ladda ner några fulbilder som togs snabbt på kvällen så får ni se vad som är på g.
    Har hon inte redan fått in dem? Jag stod och höll i en igår, 250:- och den enkla (snygga)
Svar på tråden Vita hem del 6