Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 6

MiaMariah skrev 2007-11-25 15:36:54 följande:
    ingen som såg min bild?
    nej, har inte sett din bild... vilken sida?
    Ewis skrev 2007-11-25 15:37:01 följande:
    TACK för alla snabba svar!!!Jag hoppas att dom jäser bättre när dom blivit utbakade Ang. anonymiteten / ej släppa in i sitt krypin så är det upp till var och en men jag har svårt att förstå hur Ni kan tycka att Ni är mer anonyma i bloggen än i krypinet?Jag är glad och tacksam till Er alla som ger mig förtroendet att få besöka Era krypin och bloggar!
    Det tycker inte jag. Jag är mer anonym här eftersom jag kan styra vem som kommer in och kikar t.ex. på mina barn!
  • mimmi006
    Truffles skrev 2007-11-25 16:39:41 följande:
    Klart att jag är intresserad.  Vi ska bygga hus och jag tror jag behöver all inspiration jag kan få. Eller också är det tvärtom, jag kanske har för mycket idéer för att få ihop en helhet...  Lite möbler har jag ju iallafall bestämt mig för att de ska bli vita... Någon som hade något bra tips?
    Surfa runt på bloggarna, om du orkar rota i arkiven kan jag lova dig många timmars läsning! Vad ska ni bygga?
  • mimmi006
    numberone skrev 2007-11-25 16:49:30 följande:
    Den finns i alla affärer där de säljer Jotun.... 1 liter som räcker till MASSOR går på 145kr har jag för mig!
    Jag har inte använt den, men bara hört gott om den. Måste prova! Vad heter kulören?
  • mimmi006
    Ewis skrev 2007-11-25 17:57:27 följande:
    Knackar på hos alla som vill bjuda på lite fika!!!Så nu är Lussebullarna klara och dom blev goda trots den dåliga jäsningen, jäste kanske tillräckligt trots allt Tack för alla som var snabba och svara på min fråga när jag startade med baket!En fråga till Er som har plus.Hur mycket kostar det?betalar man för månaf, halvår, helår eller vad?
    Du kan se priserna om du klickar på lägg till plus på din sida! Kostar lite olika beroende på hur lång avtalstid man väljer..
  • mimmi006
    Daggdroppen skrev 2007-11-25 18:02:03 följande:
    mimmi: tack för kommentaren i min gb. Tyvärr kan jag inte svara för jag kommer inte in på din sida
    Torka tårarna! Klart jag lägger till dig, känns som man halkar ur gästboken efter ett tag eller har jag fel?
Svar på tråden Vita hem del 6