Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006
    Himmelbit skrev 2007-11-20 19:46:07 följande:
    Godkväll!Här var det lugnt - för ovanlighetens skull... Själv ska jag ge mig på tredje lagret vit färg på vitrinskåpet, men jag har koll på er under tiden
    Härligt! Då kan du ta med det i helgen då *hoho* *ofantligt rolig*
    malins79 skrev 2007-11-20 19:41:25 följande:
    En fråga, hur utttalas Maileg?
    Majjlegg, säger jag!
  • mimmi006
    Himmelbit skrev 2007-11-20 20:01:34 följande:
    Du är så blygsam... Föstår ni vilken höjdarlördag vi kommer att ha!! Kajsa, Septemberpyret, Mimmi och jag ska shoppa ihop på lördag!!! Sen är vi inbjudna till Mimmi och får se hennes fina hus live!! Kan det bli bättre?! *nöjd*
    Ta på er arbetskläder och gummistövlar innan ni ska beträda mitt hem... det är lera utanför och byggarbetsplats inomhus ! Hoppas att ni inte ska bli fööör besvikna Hemlis
  • mimmi006
    Himmelbit skrev 2007-11-20 20:05:44 följande:
    Mimmi: Såg du förresten att vi hade skåporgie här igår kväll?! Vi gick igång ordentligt och hittade en maaaassa fina skåp!! Några var tillägnade dig
    Haha... ja, det var flera sidor skåpmat *hehehe*... underbart, såg flera som var fina! Tyvärr vet de vad de ska ta för dem också... Rejäl skåpjakt tar fart i maj eller nåt, när övervåningen är flytspacklad.
  • mimmi006

Himmelbit- Ja, vad det inte det vi sa? Du är ju så duktig på att bära plywood...

malins- jag slipar på shoppingplanerna, det svåra är att begränsa sig, men damerna har ju varit här en hel del förut!

• mimmi006
    Pärla1 skrev 2007-11-20 20:32:35 följande:
    Bor ni i Tranås!! Där har jag ju bott i 6 år, innan jag flyttade till Eksjö. Vet du om "Forma Rum" har öppnat än?
    Undrar jag med! *haha* Underbar affär... längtar till tranås. Är det julmarknad eller nåt i december?
Svar på tråden Vita hem del 6