Inlägg från: mimmamum |Visa alla inlägg
  • mimmamum

Vita hem del 6

Åh vad jag älskar bildbombning! Så många underbara saker ni visar och juliah, trappen är fantastisk!

Jag har shoppat så mycket fint idag jag också! Ska fota och lägga in här strax! Vi var på gammeldags marknad, åt saltsill, drack glögg och pepparkakor - mysigt!

• mimmamum

Det blev ett dyrt besök hos Ylva Skarp *fniss* Bland annat dessa fick följa med hem, en underbar blompinne och en kakburk i zink med texten: kakor hembakta och köpta.

Bilder på det andra jag shoppade kommer imorgon på ett annat ställe! Skrattande

• mimmamum

MiaMariah, den kostade 70 kr. Hon hade även de mest underbara kuddar, linne i vitt eller svart med text skriven - helt fantastiska!

• mimmamum

Jag har Skarps doptavla! Den kostade runt 600 kr har jag för mig! Kikade på hennes brädor idag, känns som hon höjt priset på det mesta!

• mimmamum

INOX, wow vad du är duktig! Så fin!

juliah, jag hoppas de är vattenfasta, jag har då inte märkt något kladd! Men hon är väldigt förtegen över vad hon använder för pennor!

• mimmamum

Fy sjutton vad trött jag är idag, så slaskigt och tråkigt ute! ingen julstämning alls!

Jag gjorde några grankransar igår, vi får se hur länge de håller sig inne utan att barra! Fundersam

• mimmamum

Tack snälla ni, jag har fler bilder på ett annat ställe!

Peak, så fint! Det ser ut som om du lyckades med baket! Vad är finska pepparkakor för något?

Prinsessan Anna- jag lägger till dig!

• mimmamum

Newht, säg till om du hittar fina konstgjorda! Kanske SIA?

• mimmamum

Morsan Martina, den kransen var riktigt fin!

Peak, aha, ja Lantlivs smeten blev ju riktigt kletig!

• mimmamum

Godmorgon!

Mimmi, så tråkigt att det inte verkar bli en ljusstake, de är helt underbara, jag kan inte få nog av mina!

Feffie, jag har vita krukor med fat med fötter från Miljögården, köpte senast på mig i helegn, tänker bara ha dem, de är så fina! Här ser man en (och Hjärtljusstaken) Jag lyckas inte få små bilder längre! Förvånad

LCroft, kan du inte åka tillbaka och fota lite!? FlörtSkrattande

Svar på tråden Vita hem del 6