Vita hem del 6
Tack snälla lillvilda!
Imorgon SKA jag ut och köpa Aftonbladet, oavsett magsjuka eller inte! Det ska bli så spännande!
Tack snälla lillvilda!
Imorgon SKA jag ut och köpa Aftonbladet, oavsett magsjuka eller inte! Det ska bli så spännande!
juliah, så spännande! Målar du med pensel? Jag har kikat lite på loppisar men ännu inte funnit något objekt!
juliah, det låter toppen! Ska du ha dem inne eller ute?
Hur törstig kan man vara? Och sååå trött. Denna magsjuka har tagit knäcken på mig totalt, och jag som har så mycket att göra!
Till alla sjuka, krya på er! Nu ska jag roa mig med Svensson svensson en stund, älskar dem!
Godmorgon!
Grattis Bea till sofforna, förstår att du är lycklig nu!
Tack Amanda!
Usch vad lite fixaenergi jag har, känns som om magsjukan vänt upp och ner på hela mitt liv! Dessutom har jag fått nackspärr efter all toalettböjning Nej fy och tvi! Denna vecka måste bli bättre!
juliah, så fint reportage! Men alldeles för kort!
lasse, nej fy så onödigt! Är det inte konstigt att dessa människor som är så emot ändå lyckas hitta våra vita sidor? Någon slags avundsjuka ligger nog bakom! Ta inte åt dig!
M HOW, lycka till! Förstår att det är jobbigt även om det är ett litet ingrepp!
juliah, vilken lyx! Njuut!
Karamell, vad roligt! Vad blir det för golv?
Så mycket jag vill kommentera men minnet är så kort!
MiaMariah, underbart zinkhus! M HOW, de har på Gruvgatan 13! Lycka till imorgon!
Camilla, vad skönt att din kollega är tillbaka!
lillafruluva- så fint! Ser jättemysigt ut!
Jag är så otroligt sugen på gravad lax! Har ju inte ätit något riktigt på flera dagar efter magsjukan, undra om jag vågar mig på lax, helst med romsås!
Jag har ett litet erkännande ... Ser att ni pratar om julkänsla, jag är en sådan som ser fram emot julen tidigt, typ september! Laddar som sjutton, men nu två veckor innan har jag nästan tröttnat, får vårkänslor istället, längtar efter tulpaner och dropp från taket - blir tokig på mig själv!