Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M

Vita hem del 6

Värsta Supermamman skrev 2007-11-30 11:20:45 följande:
    Det låter som det vi hade för ett par veckor sen! Inte alls kul även om jag föredrar bakvägen istället för brödhackarn..
    Ja visst var den så för er också?!

Varifrån är dina matmöbler?

LCroft
    Tack!
  • Kajsa M
    Camilla R skrev 2007-11-30 11:24:30 följande:
    Kajsa M skrev 2007-11-30 11:17:27 följande: Ja, man vill ju inte köpa grisen i säcken.. Tycker att den var lite lik matgruppen Cinderella från EM. www.em.com/index2005.asp&sub=st...
    Ja det var det ju men snyggare färg den mörka! Bra pris också!
    Kan det vara ngt för mig kanske?
  • Kajsa M
    Lynn84 skrev 2007-11-30 11:29:06 följande:
    Min sambo blev sjuk förra fredagen...på söndagen åkte C på det och jag fick det ine fören i går....alltså kan det gå rätt många dagar emellan. Jobbigt när en hel vecka ska gå åt till sjukdom. Jag trodde faktiskt inte jag skulle få det när det gått tre dagar efter att C blev sjuk. Men tji fick jag!Hoppas lilltjejen slipper skiten, det är så jobbigt när de små blir dåliga!Kram och krya på dig!
    Så du är sjuk nu också då? Va trist det är! Har inte haft magsjuka på 15 år!

Har EM på tråden just nu, han kollar om cinderella finns hemma i skylt så jag kan kolla på det!
  • Kajsa M
    Mufflon skrev 2007-11-30 12:38:12 följande:
    Superfin o ganaka bra pris oxå! Är det 6 stolar till för det priset?
    Ja det ingår 6 stolar i paketpriset!
    lillafruluva skrev 2007-11-30 12:40:10 följande:
    Kajsa M skrev 2007-11-30 12:36:27 följande: Satt också och tittade på den för en stund sen, tycker den är jättefin!! Och bra pris också!!
    Ja jag tycker det. Min syster har ett bord i Hvea-trä och det är stenhårt som material. tnker att det är lite bra för småbarnsgafflar och knivar .
  • Kajsa M
    lillafruluva skrev 2007-11-30 12:42:48 följande:
    Vi har ett ekbord som är 180cm långt.. Skulle ju vara snyggare med vita ben Eller så säljer jag det, vet inte vilket som är bäst!!?Stolarna är i svart skinn...praktiskt med barn och sköna att sitta i men som sagt Svarta... Vill hellre ha vita med kryss..
    Ja vi har två matgrupper i ek. Det ena med svarta sitsar och det andra med vita henriksdal från ikea. Är trött på den stilen och vill ha vita kryss-möbler. Frågan är bara om jag vill ha helvitt eller med detta mörkbruna till? Jag kommer ändå ha vita volangdynor från Nyblom o kollen så stolarna kommer bli helvita, men bordskivan kommer ju synas eftersom jag avskyr att stryka stora dukar!
  • Kajsa M
    lillafruluva skrev 2007-11-30 12:54:04 följande:
    Kajsa M skrev 2007-11-30 12:45:07 följande: Hm, precis..och blir det repor på en vit bordsskiva syns de ju mer. (risken för repor av barn är ju övervägande)Man kan ju ha en vit löpare(jag köper linnevepor som är långa och passar långa bord perfekt!)..Stolarna kostar 695kr/st!
    Ja det är det jag tänker på! Så trist med jack i vitt, de syns så väl!
    Ja linnevepor är ju ett bra alterantiv!
    Man tjänar 970 kr på paketpriset.
  • Kajsa M
    lillafruluva skrev 2007-11-30 13:07:34 följande:
    Kajsa M skrev 2007-11-30 12:59:06 följande: Nu blev jag verkligen sugen!!Skulle vilja ha kryss på bordet med egentligen, det är ju inte så speciellt i sig...Ja, tror jotex har löjligt billiga linnevepor, då får man ju två dukar på en gång
    kolla på halens bordet! samma pris och dessuotm en iläggsskiva, men bordet har lite mer detaljer. Ska kolla in jotex för linnevepor!
Svar på tråden Vita hem del 6