• Sylt

Vita hem del 6

mimmi006 skrev 2008-01-18 23:10:39 följande:
    Japp! Jag har massor som jag borde pyssla med... måste börja med elementskydd snart. Hur går det för dig? Några nya bilder?
    haha, inte än. Men jag har varit o hämtat 6 liter färg idag så det kommer snaaaart bilder *lovar o lovar* .-D
  • Sylt
    Himmelbit skrev 2008-01-18 23:17:56 följande:
    Skåpet???
    mimmi006 skrev 2008-01-18 23:21:50 följande:
    Jag skriver detsamma.... SKÅPET?
    Jag försökte mmsa en bild t mimmi för många dagar sen, men tant hade inte mobilen igång
  • Sylt
    Himmelbit skrev 2008-01-18 23:37:18 följande:
    Nu är vi redo att ta emot bilden!!
    Hihi. Ni får allt vänta tålmodigt tills i morgon. Hoppas att stormen inte "tar" mitt internet
    mimmi006 skrev 2008-01-18 23:41:18 följande:
    Haha... kunde du inte ha faxat den?
    Eller skickat med snigelpost
  • Sylt
    Bild 120.jpgSvårt att se, men 1,90 högt, ca 1m brett, 44 djupt. Mönstret på dörrarna skall bort, har ett fint krön, lådor nere....

Bild 122.jpgHar jag på G.... skall givetvis ha dörrar

Bild 123.jpgskänk till tv i vardagsrum, inte så djup... skall också ha dörrar

Kan ni sova nu
  • Sylt
    Himmelbit skrev 2008-01-19 00:02:55 följande:
    Åhhhhh *suckar*Nääääääää! Nu kan jag INTE sova! Avundssjuk!! Vad fina!!!!
    Tack! Tar snart bort bild 2 o 3.... (lite hemlig)
  • Sylt
    mimmi006 skrev 2008-01-18 23:53:33 följande:
    En väldig undanflykt. Tror snart inte på tomtar, igelkottar eller skåp ...
    Du får allt börja tro på både tomten o igelkotten igen
  • Sylt

Hej alla!

lilla -> Viiiit bordsskiva

mimmi --> Bänken är underbar *letar efter plats o pengar*

Julia --> Finfina köksöar. Vi har en annan fr Ikea som jag skall pimpa snart.....

enji --> Tjejerna har redan kommit m de bästa ideerna . Gillade även "julias" enkla bänk fr Ikea.

Själv har jag varit sjukt effektiv idag. Mannen steg upp o matade barn (jag sov en timme extra, underbart) men efter det har jag hunnit maassor. Han tog dem på en runda medans jag har målat, sorterat barnkläder, tvättat och stått i. Snaart är vi klara m Villes rum, hoppas imorgon....

Nu sover alla (!) o jag slog mig ner framför dator *pust* . Lite blåst här, men inget allvarligt än.

• Sylt

Åååh, vad irriterande med folk som inte har ngt liv o bara vill sabba för andra..... man kunde ju stängt av datorn o gjort ngtannat... men då vet man ju inte när det funkar igen

Här hemma har ett barn kräkt (Enji - har ni kräks hemma? - samma dagis). Sååå det blev inte färdigt på barnrummet idag heller, ELLER målat skåp *suck o stön* Ny vecka - nya friska tag!

• Sylt

Godkväll, tjejer!

Grattis till nya bebisar, jobb/jobberbjudanden mm

Själv har jag målat skåp idag o skruvat lite hyllor. Om jag får sitta lite ifred kanske jag slänger in en bild....

Har även hunnit med ytterligare en beställning från Isabella

Svar på tråden Vita hem del 6