• Sylt

Vita hem del 6

Himmelbit skrev 2008-01-12 21:04:06 följande:
    Jag har just suttit och drömt mig bort där... Mmmm, men har inte slutfört *borde inte, borde inte*Åhh vad trist med hyllorna!! Jobbigt med bäbis - förstår han inte hur viktigt detta är eller?! Du får uppfostra honom lite bättre...
    Haha, får ta i med hårdhandskarna
  • Sylt
    Himmelbit skrev 2008-01-12 21:10:38 följande:
    Det är inget annat... Dagens tårta blev grön till slut! Hann dock inte med att fota tyvärr *är alltid ute i sista minuten*. Fick åka ner i morse och köpa karamellfärg och gjorde alltså det sista en halvtimma innan gästerna kom... . *tidsoptimist*Jag kan fota den halväten dock...

Jag vill se halväten! Fyllning?

Finfina skåp! Lina --> Latexfog fixar det mesta Ska man ändå måla så kan man fixa ganska mkt. *optimist*

• Sylt

tjenehej!

Har burit på en hostig bebis i tre dygn, är trött.... Har varit på barnakuten o det var ett virus, ev förkylningsastma. Låååångt inne är jag sugen på att fixa hemma, men orken räcker inte ut i armarna

gem --> Svårt... , men jag säger nog vit... överraskande nog

Jag har förresten också fyndat! Köpte ett skåp för 300pix som mannen skall hämta på ons. Han vet inte om det än, han har varit i Kanada o kollat hockey sen i torsdags *surprise, surprise*

• Sylt

Krya på din Knyttis!

Själv är jag så trött att jag ser stjärnor *tjat, tjat*. Ska iväg t dagis med stora killen o sen hoppas jag få sova lite *zzzz*

Julia --> Kanonfint som vanligt! Förstår inte hur du får till det så perfekt på ganska få kvm??

mimma --> Är också nyfiken på pyssel

• Sylt

tjenatjena!

Tack för att ni orkar lyssna på mitt tjat om icke-sömn . Mannen kom hem igår, även han förkyld o ätandes medicin, samt med jet-lag... Men han stack till Sthlm 5,30.... fast han kommer hem tidigt idag

Vsm --> Så fint!

Lynn --> vi har den gröna med moln på, jättefin! Själv är inte bårder min favvo, jag hade kanske hellre valt en list? *ärlig*

• Sylt
    LinaoMatilda skrev 2008-01-15 12:53:49 följande:
    Oj, jag blir så imponerad av folk som orkar med bara lite sömn. Själv behöver jag sova mycket
    Det behöver jag också eg
    Jag bara lämnade på dagis o sen hem t soffan... fick nästan 1,5h = känner mig som ny *fast ser ut som en fågelskrämma*
  • Sylt

Vicka --> Säger som de andra, prova att skriva ner. Tycker själv att det är lätt när man är uppretad/stressad/fly förbannad att säga saker som man kanske skulle sparat på lite... Egentid - vad är det? Nuförtiden är det värsta lyxen för mig att måla ngn möbel, det är min egentid, eller klippa gräset . Jag tyckte det börjades kännas mer rättvist när vi fick barn nr2, då hade vi liksom varsin att se efter . Som det är nu har jag nästan alltid den minsta killen (jag ammar o han är mammigast) och pappan nr1. När maken kommer hem släpper jag nästan helt storebror, hör honom inte på natten osv. Det har verkligen förbättrat deras relation, innan var han också kanonmammig. Lycka till!

fru puffen --> Grattis, grattis!

malin --> Det blir kanon! Det är värt allt jobb när man väl är klar *kommer fr kvinnan m tusen projekt kvar*

julle --> Haha, du får välja - värme eller shopping

LC --> Haha, ser dig på trappan m kavel i högsta hugg - inte mer än rätt åt honom *peppar*

Svar på tråden Vita hem del 6