Vita hem del 6
Har shoppat idag med, lite inredning och en ny vinterjacka til mig!
Nu ska vi se film! Ha en skön kväll Ladies!
"Som ett tack för gången tid
och önskan om god julefrid"
En julhälsning från mig!
God Jul!
Knyttis/Jenni
En extra kram till er som har sjuklingar hemma, krya på er!
mimmi- amen! Halleluja
Godmorgon!
Har lånat svärfars dator en stund för att kika in här. Maken är nu och för dem till tåget de ska ner till Hfors ett par dag. William åkte med på bilturen, han vaknade sin nya tid under julen kl5 så nu joinar jag dig Juliah i rutinerna. De känns som om tiden går för fort här, vi är så sällan hemma och nu är de bara 3 dagar kvar. Gör ont i hjärtat då jag tänker på att vi bor så långt ifrån mina föräldrar och svärföräldrar... Man skulle ju vilja dela vardagen tillsammans med. Men men nu är det som det är, vi trivs bra i Sverige och har inga planer i dagsläget att flutta!
Har skummat lite, de verkar som att de flästa haft en härlig jul och fått fina presenter. Ser fram emot mycket/massor med bilder sedan! Jag fick en symaskin an maken - GLAD! nya bakformar av mamma och lite annat smått och gott. William fick Brios vita spis, kökstillbehör, bilar och 2 st Maileg möss mm Lovar visa bilder sedan!
Klaffbordet som visades innan var härligt och gulligt gjort av maken som överraskning, Juliah fick drömsoffan, Moris underbara servis (ska inhandla samma i pastellfärger till W är det tänkt) och till slut mimmis underbara Lexingtonmorgonrock. De var dem jag kom ihåg! Grattis!
mimmamum- är inte alls hungrig nu så kommer inte på ngn julmat. Och vi brukar ju äta ngn viltstek och de passar ju inte dig Kuddarna... var de i rosa..?
Godmorgon!
Nu är vi hemma i eget hem igen. Borta bra men hemma bäst! De har varit jätte roligt att vara hemma hos föräldrarna men så skönt att komma hem igen. Har fyndat en hel del inredningsprylar på rea, bilder kommer bara jag hunnit ta några! Flere Maileg
Har saknat er massor, har kollat in ibland så lite koll har jag på vad ni pysslat med!
Mimmi, förstår vad du menar, vi har också tapetserat sent och velat blunda/kisa nästa morgon förresultatet. Men jag tror att ni har lyckats, tummen upp!
Godmorgon mimma!
Råkade du spara Juliahs recept på enkel smarrig vanlijkaka?
Juliah- Vad härligt att du beställde till dig själv! De gör man alldeles för sällan som mamma
Mimma - Vad fin du är! Tack för länken till receptet!
Lasse - Kollade på ny bild från vardagsrummet, det kändes verkligen harmoniskt! Skulle inte ha ngt emot att husera där i soffan som alternativ till kylskåpet
LCroft - Jag var i Jakobstad förra veckan på torsdag på dop. Vi kom lite tidigt så vi tog en sväng genom stan. De var jätte länge sedan jag var där sist. Såg fönstret på butiken Harmoni! Är det den som är din vaforit, såg underbar ut! Fick inte maken att stanna såp jag kunnat kika in en sväng.
nublu - Här snöar det också, men bara lätta små flingor - vill ha mer ju!
Emmasa - Vad skönt att de går bra för er och att du mår bra!
Sylt - Kanske du kan visa bild idag igen, NYFIKEN!