Vita hem del 6
Peak - ok då är jag med! Fniss! Jag vet ju att du klurat innan på vad du kunde börja med, nu blev jag så glad för din skull då jag trodde du hittat din grejj... Men det kommer tids nog!
Peak - ok då är jag med! Fniss! Jag vet ju att du klurat innan på vad du kunde börja med, nu blev jag så glad för din skull då jag trodde du hittat din grejj... Men det kommer tids nog!
LCroft - GRATTIS!
Men jag förstår att det känns dubbelt. Jag var i samma sits tidigare. Vi flyttade när jag väntade W och när han var 9månader dök de upp ett passligt jobb nära oss. Jag lände mig tvungen att söka då jag visste att de skulle vara kanon längre fram, kort arbetsväg och dyl. Jag började i.o.f endast att jobba en 11timmarsdag/vecka så jag var ju hemma mäst. Sedan har jag jobbat halvtid 6mån och nu efter jul skall jag gå upp lite till. W har trivts jätebra på sitt dagis och älskar att vara där och leka med alla andra barn. Jag tros att övergånegn för honom har varit perfekt då han fortsatt fått vara hemma med mig 2-3 veckodagar till en början. Andra som börjat med fulltid på en gång på samma dagis har tyckt det varit jobbigare. Jag ser det som att han fått det bästa av 2 värdldar.... De blev en lång förklaring!... Jag förstår dig i vilket fall, perfekt att du får välja!
Är jobbet i Jakobstad el Kokkola nu då så jag vet vilken affär du menar?
Nämen... William är med mig i soffan och hoppar... förlåt för alla stavfel....
Vi har Granemoskåpet med och är supernöjda med det som de är. Jag tror faktiskt vi fick ett extra vitt ett!
VSM - Ååå så härligt! Nu börjar ni smitta av er allihopa så jag börjar bli julless med... Måste ordna nya kuddar...Får ta mig till Bruka framöver, har blivit lite besatt av deras härliga tyger faktiskt
LCroft- Grattis x 3!
Kajsa- William är ju mindre 1,5år men han har haft såna perioder med. 2-3 dagar då han inte velat ha annat än välling och sedan har han fått diaré. Bläk. Hoppas de går över och ni slipper fas 2! Hoppas du får snussa sött så du blir bra!
Segt här med, är betaversionen bättre eller? Vad är adrsessen till den?
Himmelbit - Å så fint! Krukorna var verkligen härliga! Det jag drejat var i mkt mindre version, tyckte också de var svårt men ack så roligt!
Vi har haft familjeprojekt ikväll, slipat trappen alla tre så imorn blir det att måla häftgrund - Jipiii!
Godmorgon!
Nu är tappen målad med häftfärg och den ser faktiskt redan bättre ut än innan fast den är helt flammig i tonen! Maken och jag målade i flere timmar igår, de var faktiskt mysigt att jobba tillsammans på ett projekt, länge sedan sist.
Idag ska jag städa och baka, maken är ledig så då ska han och W åka och handla nu på fm, på kvällen får vi middagsgäster!