Kajsa M skrev 2008-01-04 09:55:18 följande:
Knyttisvad roligt med trapprojektet! Kommer bli superfint!LisaMen har ni fått det igen? Visst hade ni det innan jul också?Stackare! Håller tummarna för att du klarar dig!Idag har jag inget planerat för en gång skull. Det enda är bilbesiktning. Så vi får väl se vad som händer... Köpte lite vårblommor igår, vita tulpaner och rosa waxblommor. Känns fräscht! Och dom blommorna tål jag i alla fall.(än så länge)
Ja roligt och pirrigt, hoppas vi får de fint i trappen till slut! Känns som ett gediget projekt, tänkte ju anlita målare först men så ändrade vi oss och försöker fixa det själva.
juliah skrev 2008-01-04 09:51:12 följande:
juliasvitadrommar.blogspot.com/Välkomna in!Hoppas allt är bra med er! Jag är verkligen fokuserad på slanka livet just nu och känner mig lite "trött" inredningsmässigt, trist som tusan så kika in i min blogg och ge mig lite tips så att jag sätter fart igen!
Å du får gärna smitta av dig med slankalivet funderingar även hör i tråden. Känner att julen gått hårt åt oss med allt gott som vi ätit hemma i Finland. De så svårt att motstå då man inte får tag i samma mat/godis här i Sverige

Lisa1981 skrev 2008-01-04 10:20:40 följande:
Kajsa, tack. Jag tycker hemskt synd om mig själv och sonen förstås. Jovistt hade vi det innan jul. Vi har haft det re gånger nu på 2 månader och då går inte ens sonen på dagis. Hur ska det här sluta. Jag HATAR detta..... Ingen shopping kan jag göra heller för jag kan ju inte dra ut en smittohärd på stan
Styrkekram!